rondeldik Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Ben op zoek naar gegevens over de cartoonist(e) en illustrator(trice) Viv Quillin. Kan niets vinden op internet (behalve jurylidmaatschap voor cartoonistenonderscheidingen). Ook tevergeefs gezocht in secundaire striplectuur. Heeft iemand biografische gegevens, of misschien ooit interview met Quilin gelezen? Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Eigenaardig. Heb je "Opposite Sex" niet gevonden? Ik heb gezocht met Yahoo Search. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Johan Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Het je met haakjes gebruikt, dus "Viv Quillin" ?? Dan krijg je twee albums die ze illustreerde.... Quote Link to comment
rondeldik Posted September 28, 2016 Author Share Posted September 28, 2016 Het gaat mij niet om de boeken, ik ben geïnteresseerd in biografische gegevens. Weet geeneens of het een man of vrouw is. Het enige dat ik heb kunnen achterhalen is dat Quillin als julylid heeft geoordeeld over collega's en dat hij/zij de Engelse nationaliteit heeft . Ik ga dan maar contact opnemen met uitgevers van de cartoons en illustraties van Q. Quote Link to comment
Recommended Posts