Kleine Albert Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Op zaterdag 5 Augustus signeert Charel Cambré zijn nieuwe strip Robbedoes Special ” Happy Familie ” in de stripwinkel Dick Bos in Rotterdam. De signeersessie neemt een aanvang om 13.00 uur en wordt beëindigt om 17.00 uur. Er komt ook nog een mooi gelegenheidsprentje ! Meer info http://www.stripwinkeldickbos.nl/website/signeersessies/ Quote Link to comment
Kleine Albert Posted August 3, 2017 Author Share Posted August 3, 2017 Hierbij de prent voor as zaterdag Quote Link to comment
dutch lines Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Leuke prent. Ik ben erbij zaterdag! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
dutch lines Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Ik ben gisteren naar deze geslaagde signeersessie geweest. Bezoekers werden gastvrij ontvangen door eigenaar Henk en zijn vrouw met koffie en thee. Tijdens de sessie werden er ook nog snacks geserveerd. De symphatieke Charel maakte weer mooie dédicases en had een map met mooie originelen bij zich, waaruit ik deze Amoras-tekening heb gevist. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Recommended Posts