Kurt M. Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 In het Suske en Wiske-Kindermuseum in Kalmthout, dat dit jaar haar 20-jarig bestaan viert, heeft Wilbert van der Steen de Willy Vandersteenprijs in ontvangst mogen nemen voor ‘Zon’, een graphic novel die het verhaal vertelt van een bastaardjongen die door zijn moeder verafschuwd wordt, maar door zijn opa op handen wordt gedragen omdat hij het familiebedrijf kan overnemen. De Willy Vandersteenprijs bekroont het beste Nederlandstalige album van het voorbije jaar en is een initiatief van Stripgids en Sabam For Culture. Van der Steen krijgt 5.000 euro van Sabam for Culture en een opdrachttekening van de vorige winnaars, in dit geval Gerben Valkema en Eric Hercules. -> http://stripgids.org/2017/11/‘zon’-wint-de-willy-vandersteenprijs-2017/ Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 Ik ben heel blij voor Wilbert! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kontiki Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 Hij zal zelf ook wel blij zijn. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 13 minuten geleden, Kool Thing zei: Ik ben heel blij voor Wilbert! 2 Supersympathieke man. En een goeie tekenaar. Maar stiekem vond ik Ayak + Por nog beter dan Zon Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
sjaakie Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 Het is hem zeker gegund. Quote Link to comment
marioboon Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 21 uren geleden, Kontiki zei: Hij zal zelf ook wel blij zijn. De dag dat iemand niet blij is met 5.000 euro en een meerverkoop van zijn boeken is de dag dat ik die persoon een klets ga geven. Quote Link to comment
Recommended Posts