esteban² Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 - SAM Integraal 1- STEVEN STERK Integraal 1- KRAMIKSKE Integraal 1 Aan zotte prijzen doe ik niet mee, maar over andere prijzen kan gepraat worden en gouden tips zijn altijd welkom. EDIT : Momenteel is alles gevonden, maar ik laat het topic in leven omdat er nog gezochte titels zullen komen ... Quote Link to comment
fazerco Posted December 17, 2017 Share Posted December 17, 2017 Op catawiki zie ik steven sterk voor normale prijzen staan. Quote Link to comment
esteban² Posted December 18, 2017 Author Share Posted December 18, 2017 Dank voor de tip. 'k Heb ondertussen ook al in mijn privéberichten enkele tips gekregen, dus we gaan eerst even kijken wat daar uit de bus komt. Quote Link to comment
esteban² Posted January 1, 2018 Author Share Posted January 1, 2018 EDIT (1) : Steven Sterk INT 1 gevonden. Kramikske INT 1 heb ik geschrapt. Harde budgettaire keuzes. EDIT (2) : SAM INT 1 gevonden. Ik ga het topic wel in leven laten, want ik ben nog naar zaken op zoek en zal de openingspost nu en dan bijwerken. Quote Link to comment
esteban² Posted January 5, 2018 Author Share Posted January 5, 2018 En nu is het bang afwachten, mijn bestelling met SAM INT 1 (verzekerde zending uit NL naar B ) zou afgeleverd zijn, maar ik heb nooit iets ontvangen. Geen pakje, geen briefje in de bus. Normaal zou ik moeten tekenen voor ontvangst ook, dit gebeurde dus duidelijk niet. De stripwinkel in kwestie tracht nu te achterhalen waar mijn pakket is bij Post NL. Dus mogelijk toch nog 'gezocht', want zelfs als dit op een andere manier geregeld zal worden, was het de allerlaatste SAM. Quote Link to comment
Werner Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 Nog even geduld oefenen. PostNL zowel als bpost zijn knuddebedrijven én het zijn nog volop feestdagen. Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
esteban² Posted January 5, 2018 Author Share Posted January 5, 2018 Neeneen, geduld heb ik met hopen, maar het gaat niet om vertraging. De stripwinkel is er al achter aan gegaan en kregen de verklaring dat de chauffeur dit op 3 januari in de bus gestoken heeft. 1) Het pakket bevat oa. 4 integrales, dat is dus simpelweg onmogelijk. 2) Er moest afgetekend worden, maar hier was niemand aanwezig, dus ook dat is onmogelijk. 3) Een aangetekende zending is sowieso verzekerd van afgifte, zij kunnen dat bewijs niet geven. Ahja, we zien wel ... De chauffeur staat hier blijkbaar bekend bij de buren om het feit dat hij pakjes gewoon op het voetpad achterlaat ter hoogte van het huisnummer. Als dat effectief gebeurde, (ik hoop van niet), is het geen wonder dat dit pakket weg is. Enfin, we zien wel. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit bij problemen wel netjes opgelost zal worden. Quote Link to comment
Zwendel Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 Omwille van zo’n dingen heb ik een brievenbus waar het volledige deksel opengaat. Quote Link to comment
esteban² Posted January 5, 2018 Author Share Posted January 5, 2018 Dan nog had het er onmogelijk in gekund. Maar voor kleinere dingen is dat wel interessant, inderdaad. Quote Link to comment
Raytheman Posted January 6, 2018 Share Posted January 6, 2018 Mijn postbode tekend zelf voor ontvangst. Heb t al eens gemeld bij post.nl masr ze doen er niks mee. Zijn allemaal zzp'ers Quote Link to comment
esteban² Posted January 6, 2018 Author Share Posted January 6, 2018 Ja, ook al meegemaakt. Gisteren mijn eigen postbode betrapt (bPost), toen die een pakket moest leveren. Toen ik vroeg of ik niet moest tekenen voor ontvangst, zei hij dat het al in orde was. Ik ben zélf postbode geweest (vakantiejob, elke zomer opnieuw) en ... Toen stonden daar toch écht wel sancties op. Anderzijds, de vele praktijken die ik daar gezien heb en waar vele mensen zich totaal niet bewust van zijn, ongelooflijk. Maar dat is bij elk beroep wel. Gesjoemel uit ongemak en dingen die niet door de beugel kunnen, je kan je 't niet voorstellen. Ik heb ook een maand geen brood en dergelijke meer gegeten na een paar nachten bij de plaatselijke bakker. Veel soorten vakantiejobkes gedaan. Quote Link to comment
esteban² Posted January 12, 2018 Author Share Posted January 12, 2018 Ok - Die SAM INT 1 (nieuw exemplaar) lijkt opnieuw mijn richting uit te komen, fingers crossed! Andere bezorgdienst. Quote Link to comment
Werner Posted January 12, 2018 Share Posted January 12, 2018 Die laatste twee woorden zijn essentieel! Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
esteban² Posted February 7, 2018 Author Share Posted February 7, 2018 Goed ontvangen ondertussen! Fjieuw! En opnieuw de bevestiging dat deze helemaal niet zo "uitverkocht" is als men staat te beweren. Ze blijven hem tevoorschijn toveren 'van achter den toog'. Ik ben hier ontzettend blij mee, zeker en vast. Moet wel gezegd dat de onscherpe scans me wat tegen vielen van sommige verhalen. De 2de integrale heeft daar geen last van. Quote Link to comment
Recommended Posts