Ga naar inhoud

Integrale Uitgaven


esteban²

Recommended Posts

En nu is het bang afwachten, mijn bestelling met SAM INT 1 (verzekerde zending uit NL naar B ) zou afgeleverd zijn, maar ik heb nooit iets ontvangen. :e003:  Geen pakje, geen briefje in de bus.  Normaal zou ik moeten tekenen voor ontvangst ook, dit gebeurde dus duidelijk niet.  De stripwinkel in kwestie tracht nu te achterhalen waar mijn pakket is bij Post NL.  Dus mogelijk toch nog 'gezocht', want zelfs als dit op een andere manier geregeld zal worden, was het de allerlaatste SAM.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Neeneen, geduld heb ik met hopen, maar het gaat niet om vertraging.  De stripwinkel is er al achter aan gegaan en kregen de verklaring dat de chauffeur dit op 3 januari in de bus gestoken heeft.

1) Het pakket bevat oa. 4 integrales, dat is dus simpelweg onmogelijk.
2) Er moest afgetekend worden, maar hier was niemand aanwezig, dus ook dat is onmogelijk.
3) Een aangetekende zending is sowieso verzekerd van afgifte, zij kunnen dat bewijs niet geven.

Ahja, we zien wel ... De chauffeur staat hier blijkbaar bekend bij de buren om het feit dat hij pakjes gewoon op het voetpad achterlaat ter hoogte van het huisnummer.  Als dat effectief gebeurde, (ik hoop van niet), is het geen wonder dat dit pakket weg is.

Enfin, we zien wel. ;)  Ik heb er alle vertrouwen in dat dit bij problemen wel netjes opgelost zal worden.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Ja, ook al meegemaakt. Gisteren mijn eigen postbode betrapt (bPost), toen die een pakket moest leveren.  Toen ik vroeg of ik niet moest tekenen voor ontvangst, zei hij dat het al in orde was.  Ik ben zélf postbode geweest (vakantiejob, elke zomer opnieuw) en ... Toen stonden daar toch écht wel sancties op.  Anderzijds, de vele praktijken die ik daar gezien heb en waar vele mensen zich totaal niet bewust van zijn, ongelooflijk.  Maar dat is bij elk beroep wel.  Gesjoemel uit ongemak en dingen die niet door de beugel kunnen, je kan je 't niet voorstellen.  Ik heb ook een maand geen brood en dergelijke meer gegeten na een paar nachten bij de plaatselijke bakker.  Veel soorten vakantiejobkes gedaan. ;) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Goed ontvangen ondertussen!  Fjieuw!  :D En opnieuw de bevestiging dat deze helemaal niet zo "uitverkocht" is als men staat te beweren.  Ze blijven hem tevoorschijn toveren 'van achter den toog'.

Ik ben hier ontzettend blij mee, zeker en vast.  Moet wel gezegd dat de onscherpe scans me wat tegen vielen van sommige verhalen.  De 2de integrale heeft daar geen last van.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...