Peter Motte Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 Bij Peter Motte, Abdijstraat 33, 9500 Geraardsbergen, peter.motte@skynet.be (oeps, daar gaat m'n privacy) Asem, Marc Legendre & Marcel Rouffa, 2010, Oogachtend, paperback met flappen, gesigneerd, geïllustreerd, in kleur, 160 p's, 25,40 x 19,30 cm, isbn 978-90-77549-65-0, nieuwstaat 19 euro excl. verzendkosten, verpakking inbegrepen, afhalen mogelijk ------------------------------------------------------------- Rik Remix, Tibet & Duchateau, Remixed by D J Vermeulen, 2012, Le Lombard, Brussel, hardcover, geïllustreerd, in kleur, 48 p's, 29,50 x 22,50 cm, isbn 978-90-5581-775-7, nieuwstaat 10 euro excl. verzendkosten, verpakking inbegrepen, afhalen mogelijk ------------------------------------------------------------- Skim, Jilian Tamaki & Mariko Tamaki, 2010, Sherpa, eerste druk, oorspronkelijke: "Skim", vertaling Matt Schifferstein, paperback, geïllustreerd, ongekleurd, 194 p's, 23,5 x 17 cm, isbn 978-90-8988-021-5, nieuwstaat 10 euro excl. verzendkosten, verpakking inbegrepen, afhalen mogelijk Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Peter Motte Posted March 20, 2018 Author Share Posted March 20, 2018 Nu met fotootjes om te laten zien dat er geen kreuken in de rug zijn. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Timhardt Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 zowel Skim als 5000 km zijn fantastische boeken! asem ken ik alleen van titel? is dat wat? Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 20, 2018 Author Share Posted March 20, 2018 Een Romeo-and-Juliet thema uitgewerkt in het heden met hedendaagse bevolkiingstegenstellingen. Vakwerk, zoals we dat kennen van Marc Legendre's Finistère en Gabrik. De Rik Remix vond ik ook wel aardig, o.a. omdat het opvalt dat die kerel al lang een flippende idioot zou moeten zijn door alle kleppen die hij op z'n kop heeft gekregen. Maar iemand die Rik Ringers niet kent, zal er waarschijnlijk weinig aan hebben. Wie hem wel kent, kan zich amuseren door uit te zoeken uit welke albums de plaatjes komen. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Timhardt Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 Ik heb asem wel gelezen, valt me nu te binnen... Quote Link to comment
Recommended Posts