Thorgal Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 Hallo , zou er mij iemand kunnen helpen waar deze tekening gepubliceerd werd door Bob de moor ? Is 1 tekening van een reeks van 6 verschillende tekenaars. Quote
Thorgal Posted February 18, 2019 Author Posted February 18, 2019 Correctie , vermoedelijk zou het een reeks van 5 zijn. Quote
Tuizentfloot Posted February 18, 2019 Posted February 18, 2019 Komt uit het weekblad Kuifje jaargang 1959, nr. 48. Quote
Thorgal Posted February 18, 2019 Author Posted February 18, 2019 Woooww !! Super ! Heb je serieuze moeite moeten voor doen denk ik ! Echt van harte bedankt ! Quote
Tuizentfloot Posted February 18, 2019 Posted February 18, 2019 2 minuten geleden, Thorgal zei: Woooww !! Super ! Heb je serieuze moeite moeten voor doen denk ik ! Echt van harte bedankt ! Toeval bestaat blijkbaar. T48 / 59 leek me uiteraard wel een makkelijke hint naar het bewuste Tintin-nummer. Maar toevallig lagen op mijn bureau 3 Kuifjemagazines die ik vorige week gekocht had, waaronder dit bewuste nummer. Fijn dat ik je ermee kan helpen. Quote
Thorgal Posted February 18, 2019 Author Posted February 18, 2019 Idd toch straf want ik ben al 2 dagen rond aan het vragen en niet 1 iemand die me hierop kon antwoorden of die mij kon helpen. Ben heel blij dat je het gevonden hebt voor me. Ik plaats als dank even de 2 andere originelen die ik in mijn bezit heb .. was jammergenoeg te laat om de rest ervan op te kopen. Quote
Tuizentfloot Posted February 19, 2019 Posted February 19, 2019 Leuk om de originelen van deze illustraties hier te zien. Quote
Recommended Posts