Warson Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Deze namiddag vertelde Delaby dat hij vernomen had dat René Hausman gestorven zou zijn! Maar hij was er niet 100 % zeker van en kon nergens meer informatie vinden. Weet iemand iets meer? Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
velden8 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Ik hoop dat het een gerucht! Heb altijd de hoop gehad hem ooit eens te mogen ontmoeten. Als ik het bericht hierboven lees kan dat nog wel eens lastig worden. Als iemand iets zeker weet? Op internet kon ik er in elk geval nog niets over terugvinden. Quote Link to comment
Frodo Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Misschien hij Comès bedoelde.....??? Quote Link to comment
grim Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 nee hoor hij bedoelde zeker Hausman, want er werd aangehaald hoe goed Comès en Hausman bevriend waren Quote Link to comment
Swagman Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Die vriendschap tussen al die tekenaars uit de Ardennen (Comes, Hausman en Hermann) is bijzonder close, ben er al vaker getuige van geweest. Mocht het (hopelijk) op een misverstand berusten, dan heeft Rene H. nog een lang leven voor de boeg. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
beus Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 ze probeerden zelf zekerheid te hebben door anderen te contacteren, maar toen ik weg ging was het nog altijd een gerucht Quote Link to comment
Cassavius Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Da's geen goe nieuws... Quote Link to comment
Warson Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Gelukkig zal het toch maar een gerucht zijn. Heb vandaag gehoord dat hij blijkbaar wel serieus ziek was/is (een heel zware griep op toch al een gezegende leeftijd), maar dat op een bepaald stripfestival in Frankrijk het gerucht is beginnen rondgaan dat zowel hij als Comès gestorven zijn. Maar (hopelijk) dus loos alarm. Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Cassavius Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Gelukkig zal het toch maar een gerucht zijn. Heb vandaag gehoord dat hij blijkbaar wel serieus ziek was/is (een heel zware griep op toch al een gezegende leeftijd), maar dat op een bepaald stripfestival in Frankrijk het gerucht is beginnen rondgaan dat zowel hij als Comès gestorven zijn. Maar (hopelijk) dus loos alarm. Mijnen brol is serieus geïnspireerd door Hausman, hem is ne maatstaf... Quote Link to comment
Recommended Posts