Ga naar inhoud

Otto Van Frodo De Decker


Krimson

Recommended Posts

Ik ben aan het twijfelen om OTTO 1 en 2 te kopen , ik had een stukje van deel 2 gelezen in de stripgids en ik vond het schitterend , tekstloos is normaal gezien mijn ding niet maar dit wel ....

ze zijn wel prijzig vind ik , 16.95 euro , iemand al volledig gelezen en zo ja wat vonden jullie ervan

Link naar reactie

Ik heb net hetzelfde stuk in Stripgids gelezen (Nelly had er eindelijk weer wat in haar winkel :e005: ) en het begin vond ik absoluut veelbelovend (een mooie mix van Boerke, Mister O, William Hazehart en die minimalistisch getekende riddergagreeks die vroeger in Kuifje verscheen en waarvan de naam me nu even ontgaat. Mijn nostalgische geest ontwaarde ook nog een zweem Gommaar Timmermans). Als muggezifter/cijferfetisjist heb ik me wel geërgerd aan de scènes met de toiletmadammen. Waarom hij dezelfde grap niet met 5, 10 en 20 euro vertelt (en in dat geval geen imaginair briefje van 4 euro moet uitvinden), ontgaat me eerlijk gezegd een beetje.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...