Krimson Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Ik ben aan het twijfelen om OTTO 1 en 2 te kopen , ik had een stukje van deel 2 gelezen in de stripgids en ik vond het schitterend , tekstloos is normaal gezien mijn ding niet maar dit wel .... ze zijn wel prijzig vind ik , 16.95 euro , iemand al volledig gelezen en zo ja wat vonden jullie ervan Quote Link to comment
Nuwanda Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Ik heb net hetzelfde stuk in Stripgids gelezen (Nelly had er eindelijk weer wat in haar winkel ) en het begin vond ik absoluut veelbelovend (een mooie mix van Boerke, Mister O, William Hazehart en die minimalistisch getekende riddergagreeks die vroeger in Kuifje verscheen en waarvan de naam me nu even ontgaat. Mijn nostalgische geest ontwaarde ook nog een zweem Gommaar Timmermans). Als muggezifter/cijferfetisjist heb ik me wel geërgerd aan de scènes met de toiletmadammen. Waarom hij dezelfde grap niet met 5, 10 en 20 euro vertelt (en in dat geval geen imaginair briefje van 4 euro moet uitvinden), ontgaat me eerlijk gezegd een beetje. Quote Link to comment
Nuwanda Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 "Amok", dat was de gagreeks waar ik niet op kon komen. Quote Link to comment
Bonte Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Voor de iPad is Otto ook te koop aan ongeveer 1,5 euro al betreft het hier gags en niet echt een langlopend verhaal zoals in de albums. https://itunes.apple.com/us/app/otto/id412718421?mt=8# Quote Link to comment
Recommended Posts