Jump to content

Forum App

Olsimar

Recommended Posts

Posted

IPB app voor iPhone gedownload en post nu nieuw topic. Even puzzelen maar ziet er wel strak uit voor op je smartphone. Zal voor Android toch ook wel beschikbaar zijn?

Niet voor iPad?

Posted

Olsimar, kan je een link naar die app geven ?

Als je in de app store zoekt op ipb krijg je ze te zien. Ik heb nu die ips community (gratis) draaien. Ik zie ook ipb buddy, ook gratis. En tapatalk maar die is betaald.

Nb er staat ook een link op de mobiele site onderaan als je de site op je iPhone bezoekt

Posted

krijg je notificaties van de gevolgde threads ook?

Zie en krijg ik niet Peter, ik weet niet of dat nu aan mijn foruminstelling ligt of dat er er gewoon niet in zit. Je kunt wel simpel je privé berichten zien onder een knop.

Posted

Spock zei het al elders dat de mobile versie van de sites er ook goed uit ziet. Maar die doet het alleen op een phone en niet op de iPad?

Edit: toch wel je kunt op mobiele versie klikken onderaan de pagina.

Posted

En ook de volledige versie van het forum marsjeert zeer goed op mijn smartphone. Ok er is geen tekstopmaak, maar de posts die dat nodig hebben, post ik dan wel van op het werk :-p

Posted

En ook de volledige versie van het forum marsjeert zeer goed op mijn smartphone. Ok er is geen tekstopmaak, maar de posts die dat nodig hebben, post ik dan wel van op het werk :-p

De emoticons op mijn smartphone werken ook niet :-(

Posted

Ik denk dat het mobiel overal hetzelfde is hoor, ik probeer dit te veranderen maar het lukt niet, de standaard mobiele site kan ik niet veranderen.

• 1 month later...
  • 2 months later...