Ga naar inhoud

Cf - Zever Thread, Een Herneming


Gast bazarov

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

... wat hebben die laatste en uw post daarboven met zever thread te maken? Ik weet dat dit een beetje een "topicloze topic" is maar sommige dingen horen toch duidelijk ergens anders? Het kan me niet schelen dat je persé een nood hebt om zo'n dingen te posten maar het is niet aangenaam als je ergens zit waar je je niet zomaar nsfw dingen kan zien en dat dan toch op je scherm krijgt.

 

Aangezien ik me wss moet verantwoorden van niet preuts te zijn; ik zie ook graag een schone naakte vrouw maar heb geen zin om dat regelmatig out of nowhere op een platvloerse manier op mijn scherm te zien, zelfs los van die nsfw heb ik echt geen behoefte om zo'n dingen te zien als er echt totaal geen context bij het topic past (in dit geval bedoel ik dus, niets grappig of comic related enz) en er al wel specifieke plaatsen voor zo'n dingen aanwezig zijn. 

Link naar reactie

Ik zal het maar bij de zever zetten: heel eventjes vreugde alom. Er komt een nieuwe Calvin & Hobbes... maar het blijkt een achtergrondboek te zijn. :(

 

Anderzijds, ik blijf die strip geniaal vinden.

post-123-0-10721200-1437681643_thumb.png

post-123-0-38721700-1437681660_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...