Yan Posted January 13, 2020 Posted January 13, 2020 Op zaterdag 22 februari verschijnt Grueson deel 4, dat gebeurt aan de hand van een interview door Kristof Berte in het cultureel centrum 'De Corridor' in Wetteren (gratis inkom), geïnteresseerd, kijk dan eens op hun Facebookpagina of hun website (deze laatste moet eerstdaags aangepast worden). Quote It could be worse, it could be raining !
Johan Posted January 13, 2020 Posted January 13, 2020 Had ik je naam niet gezien voor Geraardsbergen...het al dan voor daar zijn.... Quote
Yan Posted January 14, 2020 Author Posted January 14, 2020 8 uren geleden, Johan zei: Had ik je naam niet gezien voor Geraardsbergen...het al dan voor daar zijn.... Geraardsbergen is de eerste beurs in Vlaanderen waar het boek te koop is, Deventer is dat voor Nederland. De primeur gaat echter naar London op 29 februari. Mijn signeeragenda vind je op mijn site Quote It could be worse, it could be raining !
Yan Posted February 12, 2020 Author Posted February 12, 2020 Alle aanwezigen ontvangen een gratis genummerde ex-libris. Beeld, zonder klank. De tekst staat op het exemplaar van 22/2. Quote It could be worse, it could be raining !
Recommended Posts