Ga naar inhoud

Kish - Eridu


Recommended Posts

kan iemand mij uitleggen hoe het zit met deze reeksen?

peter?

 

"kish" werd "Overlevenden van Kish, De"

 

tot zover ben ik mee :e012:

 

dan heb je de reeks "Eridu"

 

maar van deel 2 van deze reeks is er een aparte reeks?

"Kinderen van Kish"

 

werd de reeksnaam "eridu" veranderd in "kinderen van kish"

of zit er hier ergens een fout?

want nu zit je met 2 reeksen, 1 met deel 1&2 en een andere met enkel deel 2

Link naar reactie

Waldo had Kish eerst in eigen beheer uitgegeven maar vanaf deel 2 werd het een gezamenlijke uitgave van mij en Waldo, dat werd dan Copan. We hebben dan opgemerkt dat de reeks zelf nog geen naam had dus werd het de "Overlevenden van Kisch", al is dit niet te vinden op de cover van deel 2.

 

Deel 2 handeld over de stad Copan, deel 3 Chaco Canyon. Echt tof hoe Waldo telkens de gekste theorieën tevoorschijn tovert over de geschiedenis van die verloren beschavingen. Samen met deel 3 werd een herwerkte versie van deel 1 uitgegeven en zijn samen verpakt te koop.

 

Bij Eridu heeft Waldo eveneens het eerste deel zelf uitgegeven en dan vanaf deel 2 gezamenlijk met mij, dit zou een drieluik moeten worden. Deel 1 ga ik niet heruitgeven want die zijn nog niet uitverkocht en hebben al hetzelfde formaat als mijn uitgaven, ik moet wel nog eens bekijken om ze ook samen aan te bieden bij de winkels.

Van Eridu 2 bestaat ook een kleine oplage voor de beurs in Turnhout omdat de reguliere versie nog niet klaar was.

 

2 crazy SF reeksen die ik zeker kan aanraden, vooral de "Overlevenden van Kisch" hebben mijn persoonlijke voorkeur.  :e002:

 

Waldo zit ook geregeld op beurzen om z'n eigen boeken te signeren, 

Link naar reactie

peter , hoe komt het dat je van deel 2 een aparte reeks hebt gemaakt in catawikli onder de naam kinderen van kish?

 

Scar heeft die ingevoerd en ik heb die dan blijkbaar aangevuld, de reeks is alvast foutief in Catawiki dus een beheerder zou die moeten aanpassen. De reeks is Eridu en heeft niets te maken met de reeks van Kish.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...