Stomp Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 Het Kuifje blog Tintin Perdu is voor het laatst verschenen op 24 december 2019. Na 12 jaar en vele uren leesplezier is het nu al maanden stil. Weet iemand hier meer over? Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 Tussen september 2018 en april 2019 was er ook al eens windstilte. In de blog alludeerde de auteur toen naar ernstige gezondheidsproblemen. Sinds het voorlopig laatste bericht eind vorig jaar check ik ook nog wekelijks tevergeefs de blog van Popo Kabaka. Ik hoop dat het goed gaat met de schrijver van deze fijne stukjes. Quote Link to comment
sanderg Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 Ja! Ik begon me ook al zorgen te maken... Het is een van mijn favoriete blogs De zweem van geheimzinnigheid over wie deze blog eigenlijk onderhoudt vind ik ook wel aardig. Ik hoop dat het de beste man (of vrouw?) goed gaat Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Stomp Posted June 12, 2020 Author Share Posted June 12, 2020 Tja het zou wel heel spijtig zijn wanneer dit blog ineens van de radar verdwijnt en de wereld er nooit achter zal komen wie er uiteindelijk achter deze vaak briljante schrijfsels heft gezeten. Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 Popo Kabaka is terug ! Een ingrijpende operatie en een moeizaam herstel hielden Popo het voorbije half jaar weg van de blog A la recherche du Tinitin pedu. De auteur hoopt vanaf september opnieuw verder te kunnen gaan met de blog Duimen dus dat hij er weer helemaal bovenop geraakt. Quote Link to comment
sanderg Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 Alweer maanden geen updates.. iemand enig idee wat er aan de hand is? Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Tintin_in_Limburg Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Het ziet er naar uit dat Popo definitief gestopt is ... Het laatste blog is ook wel erg symbolisch; door de dood van tekenaar Graton op 21 januari 2021 zijn alle deelnemers van de polonaise op het dak van het Lombard-gebouw (voorjaar 1966) overleden. Eind van een tijdperk. Quote Link to comment
sanderg Posted August 30, 2023 Share Posted August 30, 2023 14 uren geleden, Tintin_in_Limburg zei: Het ziet er naar uit dat Popo definitief gestopt is ... Het laatste blog is ook wel erg symbolisch; door de dood van tekenaar Graton op 21 januari 2021 zijn alle deelnemers van de polonaise op het dak van het Lombard-gebouw (voorjaar 1966) overleden. Eind van een tijdperk. Ik was er ook al bang voor.. de beste man (of vrouw?) zal, naar ik aanneem, helaas zijn overleden. Het zal wel altijd een mysterie blijven wie er achter de naam schuil ging. Het was sowieso iemand met humor en intelligentie (naar mijn mening) Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
P3TJQ Posted August 30, 2023 Share Posted August 30, 2023 Ik genoot altijd van zijn stukjes. Ik mis het wel een beetje. sanderg 1 Quote www.bobdemoor.be Link to comment
Recommended Posts