Krimson Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 Hallo medeforummers , iemand deze integrale al gelezen ? Ik twijfel sterk , aangeraden door mijn SSZ maar had graag wat verschillende meningen gehad . Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 Ik vroeg me af of ze de vertaling van Arboris hebben overgenomen. Maar als ik de bovenste regel op de achterkant lees vrees ik het ergste. De teksten die eronder staan zijn deels ook tenenkrommend. Quote Link to comment
bammar Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 38 minuten geleden, Boekenmagazijn zei: Ik vroeg me af of ze de vertaling van Arboris hebben overgenomen. Maar als ik de bovenste regel op de achterkant lees vrees ik het ergste. De teksten die eronder staan zijn deels ook tenenkrommend. En wie kent een gesldschieter(Terug in het spel)? Quote Link to comment
Recommended Posts