Ga naar inhoud

Superman - Brian Michael Bendis Superman/Action Comics collecties - Hardcover - Eerste druk - (2018/2020)


Retardi

Recommended Posts

15 minuten geleden, linthout zei:

CATAWIKI hanteert die????? Heb je daar, als verkoper, geen inspraak in?

Je verstuurt het pakje toch zelf.

Als het gaat om een pakje ter waarde van 1000 euro is die 24,50 geen probleem.

Als het gaat om een pakje van 100 euro is dat echter wel van belang. Voor mij toch.

Ze verwachten dat je het aangetekend verzendt. Ik zet er altijd bij dat in overleg andere opties mogelijk zijn. Dan kun je het onderling regelen.

Link naar reactie
1 uur terug, Waakwater zei:

Je geeft die verzendkosten zelf in en kiest die dus zelf. Enkel als je exuberant te veel vraagt, komt Catawiki tussen. Ik heb me al vaak gebrand door te weinig verzendingskosten te vragen en dan in de problemen te komen. Voor een pakketje van <20kg volstaat 10 euro om binnen europa te verzenden met track&trace. Aangetekend kost dat nog'ns 7 euro extra, maar Catawiki verwacht niet dat het aangetekend is, wel een track&trace.

Je kunt het zelf invullen, maar je kunt ook kiezen voor de standaard optie. Dan krijg je deze tarieven. En in de voorwaarden staat wel dat het aangetekend moet.

Link naar reactie
8 minuten geleden, Waakwater zei:

Als ik het goed kan lezen is een T&T-code voldoende? Ik heb nog nooit aangetekend verzonden. Zelfs niet toen ik een Litho van Giacometti verstuurde.

Je hebt gelijk. Maar het stuk over 'ten zeerste adviseren om te verzekeren' geeft aan dat je het het beste aangetekend kunt doen (dan ben je verzekerd). Ik heb toch al wel verhalen gehoord/gelezen over beschadigingen of zoekgeraakte pakketten.

Link naar reactie
3 minuten geleden, Waakwater zei:

 ik heb een dossier geopend bij de verzendmaatschappij, maar daar beweegt uiteraard niets.

Dat is helaas vaak zo. Daarom verzend ik het standaard aangetekend en als de koper anders wil kan dat. Maar dan is het risico ook voor diegene. Nou zal het nooit aan mijn verpakking liggen, die is bombproof, maar tijdens de verzending kan veel gebeuren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...