Timhardt Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 vind dit jaar plaats in antwerpen expo, 20 en 21 juli. Met workshops, lezingen, gamerooms, animeprojecties, anime en manga.... ik heb het ook maar van de flyer die voor me ligt. Is precies facts, maar dan nog maar japans georiënteerd en momenteel dus een kolfje naar mijn hand. Iemand die ervaringen met atsusacon heeft? Quote Link to comment
Timhardt Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 http://www.atsusacon.be/nl/info Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 ik ben eens op de site gaan zien, maar dit straalt toch veel goedbedoeld amateurisme uit. Ik pas. Quote Link to comment
marioboon Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 middenin de zomervakantie. Ja, dat gaat niet zo succesvol zijn. Helaas. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Moet dit niet in de beurzensectie? Quote Link to comment
Recommended Posts