Ga naar inhoud

duizend bommen en castraten


lukoste

Recommended Posts

17 uren geleden, lukoste zei:

Yep dat versta je goed. Maar enkel op te halen in Leuven.

Nu, er komt wel een nieuwe druk aan van het boek, dus het zal binnenkort ook terug beschikbaar zijn in de SSZ en andere boekhandels.

 

17 uren geleden, lukoste zei:

Yep dat versta je goed. Maar enkel op te halen in Leuven.

Nu, er komt wel een nieuwe druk aan van het boek, dus het zal binnenkort ook terug beschikbaar zijn in de SSZ en andere boekhandels.

 

Link naar reactie

Lukoste doe maar geen moeite meer om nog iets aan te bieden voor verkoop langs deze weg!

 

Als je het boek van Duizend bommen en castraten wil verkopen en je ontvangt een mail waar je bevestigend op reageert en ik concreet wil afspreken om af te halen en de verkoop af te ronden, dan ineens is het stil... om dan nog geen 24u hetzelfde boek te koop te zien in je Lastdodo shop, uiteraard al meteen een pak duurder want je moet het ijzer smeden als het heet is. 't is proper!

Link naar reactie

Als je zegt dat je heel snel kan komen, en dat blijkt dan 3 dagen later te zijn, dan is mijn interpretatie dat dat niet zo heel snel is.

Je moet snel zijn en tijdig reserveren bij je SSZ. Zo werkt dat nu eenmaal. Die discussie kan hier nog eeuwig gevoerd worden, maar het is wat het is. Ik voel me daar alleszins niet persoonlijk door aangesproken. Er zijn genoeg boeken die ik ook duurder heb moeten aankopen omdat ik ze gemist heb. Ook van andere forumleden. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...