cinco Posted April 22, 2021 Posted April 22, 2021 Soms maakte ik wat losse tekeningen, soms een doorlopend verhaal. Dit zijn wat willekeurige fragmenten van rond 2006-2007. Merk dat ik vooral de figuurtjes uitwerkte en de omgevingen totaal niet. Quote
cinco Posted April 22, 2021 Author Posted April 22, 2021 Enkel van deze tekening ben ik nog 100% tevreden. Quote
Daan Posted April 24, 2021 Posted April 24, 2021 @cinco Mag ik je vragen hoe oud je was toen je bovenstaand werk maakte? Quote
cinco Posted April 24, 2021 Author Posted April 24, 2021 1 minuut geleden, Daan zei: @cinco Mag ik je vragen hoe oud je was toen je bovenstaand werk maakte? Ik maakte zulke strips in die stijl sinds mijn middelbaar, ook om klasgenoten en zo te amuseren. Als ik nu iets zou tekenen, dan ziet het er nog ongeveer zo uit. Dus ik ben niet echt geêvolueerd in mijn manier van tekenen. Quote
Daan Posted April 24, 2021 Posted April 24, 2021 Wel tof dat je er al zo vroeg mee bezig was. Ikzelf tekende ooit op de lagere school samen met mijn broer en een vriendje elke maand een klein stripbladje vol. We hadden een stuk of tien abonnees in de buurt en trots dat we daar op waren! Quote
Recommended Posts