jbsjj1 Posted September 8, 2021 Posted September 8, 2021 ben op zoek naar de betere Bilal items, uitgezonderd grote drukwerken op papier, kleinere formaten kan wel,dus boeken, gesigneerd,met dédicaces,genummerd,enfin enkel de rare items, ik kijk uit naar de voorstellen bedankt alvast grjj Quote
Stem Franquin naar de finale Posted September 8, 2021 Posted September 8, 2021 7 hours ago, jbsjj1 said: ben op zoek naar de betere Bilal items, uitgezonderd grote drukwerken op papier, kleinere formaten kan wel,dus boeken, gesigneerd,met dédicaces,genummerd,enfin enkel de rare items, ik kijk uit naar de voorstellen bedankt alvast grjj Stap eens binnen bij Brüsel. Daar ligt nogal wat. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Rene Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 Ik heb deze tekening - die mag wel weg. Zat ooit in een boek maar de vorige eigenaar heeft het eruit geknipt. Quote
Recommended Posts