dutch lines Posted November 1, 2021 Posted November 1, 2021 Ik heb mijn Te koop lijst uitgebreid, deze titels bied ik te koop aan: Softcovers:Asterix en de Griffioen - 3,50 Euro Legio Patria Nostra 1 : De Tamboer - 4,50 EuroMooie Zomers 6 - Les Genets - 4 EuroDe Rode Ridder - De Toverspiegel - 3 Euro DC Icons: Superman - 4,50 EuroSuske en Wiske - De Dulle Griet (uitgave museam Mayer van den Bergh) - 3 Euro Tom Poes en de woelwater (nieuwe uitgave) - 3,50 Euro Tom Poes en het monster van de hopvallei (nieuwe uitgave) - 3,50 Euro Hardcovers: 9 Tails 1: The chronicles of the Red Sphynx (gesigneerd door Romano Molenaar, Ralf van der Hoeven, Johan Neefjes en Leon Verhoeven plus prent getekend door Apri Kusbiantoro) De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 7 Euro De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 7 Euro Het Kerkhof der Onschuldigen 1 - Oriane en de Dodenorde Nikki Saxx 1: Bedrog / Vergiffenis (luxe en genummerde (44/50) heruitgave Reboot Comics met stofomslag en prent getekend door Fred de Heij. Gesigneerd door Willem Ritstier. Met extra 2 boekenleggers) - 25 Euro Robin Hoed - Op naar Absurdistan - 14 Euro Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. Bij afname van meerdere boeken geef ik korting. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted November 6, 2021 Author Posted November 6, 2021 Prijzen verlaagd. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted January 19, 2022 Author Posted January 19, 2022 Nieuwe titels toegevoegd: Panda en de Spiegelbloemen (met ex-libris) - 7 Euro Elsje - Viraal - 9 Euro Noir Burlesque 1/2 - 12 Euro Tarzan - Heerser van de Jungle (met stofomslag) - 13 Euro Zie eerste post voor complete lijst. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted January 19, 2022 Author Posted January 19, 2022 2 uren geleden, CDB zei: Pm verstuurd Ik heb geen PM ontvangen, misschien is er iets mis gegaan. Ik stuur jou een PM. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted January 30, 2022 Author Posted January 30, 2022 Verkochte titels verwijderd en nieuwe titels toegevoegd: De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 10 Euro De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 10 Euro Gilles de Geus - Luxe editie derde integrale met prent (Boek heeft nummer 124, prent heeft nummer 123/155) - 75 Euro Alle boeken in zeer goede tot nieuwstaat. Deze boeken heb ik dubbel vandaar dat ik ze weg doe. Zie voor compleet overzicht eerste post. Bij afname meerdere boeken geef ik korting. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted February 13, 2022 Author Posted February 13, 2022 Rik Ringers verkocht. Prijzen verlaagd. De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 8 Euro De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 8 Euro Draak en Gif 1 - Greyson, Névo en Natch - 8 Euro Elsje - Viraal - 9 Euro Gilles de Geus - Luxe editie derde integrale met prent (Boek heeft nummer 124, prent heeft nummer 123/155) - 75 Euro Panda en de Meester-brandmeester - 7 Euro Panda en de Spiegelbloemen (met ex-libris) - 7 Euro Robin Hoed - Op naar Absurdistan - 15 Euro Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. Bij afname van meerdere boeken geef ik korting. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted March 30, 2022 Author Posted March 30, 2022 Verkochte boeken verwijderd en prijzen verlaagd:Alle albums zijn hardcovers. De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 7 Euro De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 7 Euro Draak en Gif 1 - Greyson, Névo en Natch - 7 Euro Elsje - Viraal - 9 Euro Panda en de Spiegelbloemen (met ex-libris) - 7 Euro Robin Hoed - Op naar Absurdistan - 14 Euro Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. Bij afname van meerdere boeken geef ik korting. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted July 4, 2022 Author Posted July 4, 2022 Ik heb mijn Te koop lijst uitgebreid, deze titels bied ik te koop aan:Softcovers: Asterix en de Griffioen - 3,50 EuroDe Belofte van Schildpadeiland 1 - Vuile spelletjes - 5 Euro Filip & Mathilde 4 - Femme Fatale Filip & Mathilde 5 - Het nieuwe normaal Mickey Mouse Jubileum-album - Van schelm tot speurneus - 3,50 Euro Mooie Zomers 6 - Les Genets - 4 EuroDe Rode Ridder - De Duivelspenning - 3 Euro Suske en Wiske - De Dulle Griet (uitgave museam Mayer van den Bergh) - 3 EuroSuske en Wiske - De Maffe Markies - 3 Euro Tom Poes en het monster van de hopvallei (nieuwe uitgave) - 3,50 EuroHardcovers: De Familie Doorzon - Doorzon verkocht (luxe editie in een oplage van 500 exemplaren, nummer: 497. Met gesigneerde en genummerde prent) - 7 Euro De Familie Doorzon - Hoogste tijd (Editie Nederlands Stripmuseum Groningen, met dossier. Met gesigneerde en genummerde prent: nummer 451) - 7 Euro De Geuzen - De complete reeks in verzamelbox plus 'gouden' Geuzen crowdfunder munt - 85 EuroElsje - Viraal - 9 Euro (heel leuk, maar dubbel) Elsje - Positief - 9 Euro (heel leuk, maar dubbel) Robin Hoed - Op naar Absurdistan - 14 Euro Verzending vanuit Nederland. Ophalen in Zevenbergen (vlakbij Breda) is mogelijk. Bij afname van meerdere boeken geef ik korting. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted November 13, 2022 Author Posted November 13, 2022 Toegevoegd: Softcovers: Legio Patria Nostra 1 : De Tamboer - 4,50 EuroDe Rode Ridder - De Toverspiegel - 3 EuroDC Icons: Superman - 4,50 Euro Tom Poes en de woelwater (nieuwe uitgave) - 3,50 Euro Hardcovers: Het Kerkhof der Onschuldigen 1 - Oriane en de DodenordeNikki Saxx 1: Bedrog / Vergiffenis (luxe en genummerde (44/50) heruitgave Reboot Comics met stofomslag en prent getekend door Fred de Heij. Gesigneerd door Willem Ritstier. Met extra 2 boekenleggers) - 25 Euro9 Tails 1: The chronicles of the Red Sphynx (gesigneerd door Romano Molenaar, Ralf van der Hoeven, Johan Neefjes en Leon Verhoeven plus prent getekend door Apri Kusbiantoro) - 10 Euro Alle boeken zijn in zeer goede / nieuw staat. Zie eerste post voor totaaloverzicht. Bij afname van meerdere boeken geef ik korting. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Recommended Posts