kbellon Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 Iemand die boruto 2 heeft en wil verkopen? De engelstalige versie van Viz Media Of dat een plek weet waar je hem momenteel kan kopen? Ik heb enkel een marokkaanse en australische winkel gevonden met stock, maar deze verzenden niet naar België. Momenteel ook bij Manga Brussels en Bol besteld, maar verwacht van beiden binnenkort een bericht van de onbeschikbaarheid Alvast bedankt! Quote
Gilles Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Herdrukken ze dat niet regelmatig? Ik meen van wel. Misschien gewoon even geduld oefenen? ('k Moet ook nog aan Boruto beginnen. Hopelijk komt er met tijd een box uit). Quote
kbellon Posted December 19, 2021 Author Posted December 19, 2021 Viz Media heeft een papierprobleem. Ze doen al even geen herdrukken meer en van de nieuwe albums komen er ook steeds kleinere oplagen uit. Daarom zijn Boruto 1,2,3,6 en 7 al niet meer als nieuw te verkrijgen. De eerste 3 zijn van 2017, maar tot nu toe nog niet herdrukt naar mijn weten. Ik heb 1,6 en 7 toevallig in 1 koop op marktplaats gevonden en deel 3 hadden ze nog 2 exemplaren van af te halen in standaard boekhandel. Ik dien enkel nog aan deel 2 te geraken. En anders zal het inderdaad wachten worden op eventuele herdruk of een heruitgave zoals 3 in 1 editie. Quote
Recommended Posts