cinco Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Nu ik hier ondertussen enkele maanden in NL woon (grotendeels toch), snap ik hoe belangrijk S&W voor SU in NL is. S&W IS hun aanbod voor het casual publiek. Dat alleen geraakt plaatsen zoals de Jumbo binnen om naast de nieuwste Asterix of de Donald Ducks te staan. En meteen is ook duidelijk waarom er zo een uitgebouwd gamma van spinoffs, nevenreeksen en hommages van S&W bestaat, want die geraken op die manier evenzeer in diezelfde Jumbo binnen. Geen Robbedoezen, geen Blauwbloezen, geen Kid Paddles, geen Blake&Mortimers, geen Thorgals, geen Kiekeboes... maar wel Suske&Wiske in al hun vormen. Quote
sjaakie Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Het is inderdaad vreemd dat er naast suske en wiske en donald duck er geen strips staan. Volgens mij hebben zelfs Eppo en Jump geen ruimte in het schap (helaas) Ako en Bruna hebben tegenwoordig wel iets meer keus. Quote
cinco Posted February 10, 2022 Author Posted February 10, 2022 34 minuten geleden, sjaakie zei: Ako en Bruna hebben tegenwoordig wel iets meer keus. Ako ben ik tot nu toe nog maar alleen in stations tegengekomen. Een plaats dus waar mensen niet echt op hun gemak kunnen snuisteren, want ze moeten de trein halen. Quote
Recommended Posts