Ga naar inhoud

Experiment Van CBP2, strip2


CBP2

Recommended Posts

Een Titel Loze strip (tot nog toe) was al in wording en ik was best ver.

Echter strandde ik in het verhaal op een punt dat de focus in de strip zou moeten verschuiven naar een andere persoon die los van de kern van het verhaal staat ,

Daarom lag het verhaal heel lang stil. Toch vind ik dat ik het weer moet proberen en de focus te houden, bij waar het hoort. Dit vereist nog wat denk en planwerk en als ik zover ben , vervolg ik het verder. In ieder geval kan ik alvast de 23 bladzijden plaatsen , ongeacht wanneer dan ook ik er in verder kan gaan.

 

Het Verhaal draait om twee 6de klassers van de lagere school ...dat heet tegenwoordig anders , maar daar verdiep ik me nu nog maar even niet in,

het verhaal van een meisje, haar vader en een sprekende hond. en de andere , een jongen , zijn vader en moeder en de zus.

 

mijn tekenstijl was een poging om meer achtergrond erin te brengen , wat ik bij de spybond strip eigenlijk naliet. Mijn perspectief is nog steeds niet geweldig , maar zie het maar als een experimentele strip. en zo is het ook bedoelt, ik ben nog steeds amateur , op zoek naar verbeterende stijlen.

Een aantal personen uit mijn familie en kennisenkring vond deze strip wat meer hebben dan de andere , maar met deze worstelde ik weer wat meer. 

Ik merk wel dat het meer bladzijden gaat bevatten dan de 30 die jullie ongeveer gewend zijn. Het blijft ook maar bij 1 verhaal.

 

Ik hoop dat het wat is :)

 

Link naar reactie

Ik merkte onlangs dat het hele verhaal schetsmatig in potlood vooruitwerkend bevorderlijk werkt voor een goed verloop van de verhaallijn en zoveel mogelijk kloppend , omdat je in de FLOW van het verhaal zit. Dat maakt het makkelijker . Tot dusver was het voor de spybond vooral per bladzijde het verhaal opbouwend getekend , dit kostte me telkens weer terugbladeren hoe iets ook al weer zat. Dat werkte erg vertragend en lastig. Nu had ik deel 2 en deel 41 volledig geschetst en ben uitermate tevreden over hoe het verhaal verloopt , terwijl deel 40 juist qua verhaallijn nog faalde. Wellicht was dat de truc die zo goed werkte voor de eerdere delen.

 

Voor dit verhaal , voorlopig  strip 2 genaamd, ben ik nog bezig in puzzelen over het hoe. Dus beschouw de eerste 23 bladzijden maar voorlopig voor langere tijd in de wacht. Tot ik eruit ben.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...