Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
makyousei

Warren 'i Will Kill You While You Sleep. With Science' Ellis

Recommended Posts

Nextwave : Agents of H.A.T.E.

Wat heb ik me hier weer mee geamuseerd. Ik heb mijn bundels vervangen door de Ultimate Collection, en ik moet zeggen, de primers en de lezersbrieven maken dit boek nog beter dan het al was. Dit is Ellis’ Watchmen, alleen : lots more fun ! En prachtig getekend.

Mijn favoriet deeltje : nr. 10, waarin de personages zichzelf zien in alternatieve versies. Zeer goed.

In tegenstelling tot wat velen denken, is dit geen superhero parodie. Nee, het is vintage superhero, met liefde gemaakt, maar gelukkig wel op z’n Ellis, nl : grappig en zeer onderhoudend, vol goeie ideeën en zonder pretentie. :) En ook : violence, explosions en absurditeiten.

Ik weet niet of er iets is van Ellis dat ik nog beter vind, dacht ik eerst weer, maar dan moest ik aan Transmet, Planetary, Scars, enz… denken, en ik ga maar zwijgen.

Civil War : we don’t care!

Nextwave-AgentsofHATE11-001.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

EXCLUSIVE: Warren Ellis Gets "Really Weird" with "Moon Knight"

interview : http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=50761

Marvel has launched multiple "Moon Knight" series in recent years, and Ellis tells CBR News that his take is "Planetary"-esque in that he's "scraping back the accumulated barnacles" on Marc Spector, the mentally fragile vigilante first introduced by Doug Moench and Don Perlin in 1975.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En Black Gas, No Hero, Black Summer, Strange Killings, Dark Blue, Ignition City enz..

Deel dit bericht

Link naar bericht

Anna Mercury, Doctor Sleepless, Desolation Jones, Down, Frankenstein's Womb, Gravel, Ministry of Space, Mek, Reload, Supergod enz....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die die ik verkocht, vond ik niet goed, dus die zou ik nooit herlezen.

En enkele verkocht ik omdat ik kwaad was dat er geen vervolg op kwam. Cfr Dr Sleepless, Newuniversal...

En van Aparat was ik niet zo'n fan. (ook niet als Ryp tekent ;) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

En niet te vergeten Ruins, 1 van de weinige Superhelden Marvel boekjes die ik heb.

ruinsli9.jpg

hulkwr4.jpg

cyclopsqh2.jpg

wolverineol3.jpg

spidermanns5.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

CBR's READING LIST: The Essential Warren Ellis

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=51257

En waar is Stormwatch/Authority ?

Staat in de lijst.  De laatste 3 titels zijn wel de meest essentiële in mijn ogen : Stormwatch/Authority, Planetary en Transmetropolitan.

Freakangels heb ik 2 weken geleden eens geprobeerd te lezen maar het deed me niks.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Staat in de lijst. De laatste 3 titels zijn wel de meest essentiële in mijn ogen : Stormwatch/Authority, Planetary en Transmetropolitan.

Freakangels heb ik 2 weken geleden eens geprobeerd te lezen maar het deed me niks.

Freakangels ? Niks ?

Hoever heb je gelezen ?

Dat wordt echt wel zéér goed, hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien 70 pagina's.  Eerlijk gezegd spreekt de nogal steriele tekenstijl van Duffield me ook niet echt aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien 70 pagina's.  Eerlijk gezegd spreekt de nogal steriele tekenstijl van Duffield me ook niet echt aan.

Ja, maar de strips van de Luna's zijn toch ook zo getekend. Dan vind ik Duffield nog beter, eigenlijk.

Vol 5 van Freakangels was het jaar dat-ie uitkwam, voor mij één van de beste strips van dat jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, maar de strips van de Luna's zijn toch ook zo getekend. Dan vind ik Duffield nog beter, eigenlijk.

Vol 5 van Freakangels was het jaar dat-ie uitkwam, voor mij één van de beste strips van dat jaar.

Voor 1 keer ben ik 100% eens met kuzuri. En Duffield is verre van steriel Koen. Don't make me fight you cos thems fightin' words!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Freakangels ? Niks ?

Hoever heb je gelezen ?

Dat wordt echt wel zéér goed, hoor.

Ik heb het ook geprobeerd, heb zelfs alle delen gekocht wegens de positieve kritiek hier....Maar ook na  zeventig, tachtig pagina's ook aan de kant gegooid...

Alles wat de Luna brothers doen vind ik geweldig...Zeer goede verhalen...Hiermee zeker niet te vergelijken...

Of komt er bij Freakangels op een bepaald moment een kantelpunt en wordt alles plots de moeite?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen