Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Ambreville

Spider-Man (PS4)

Recommended Posts

Niet echt een comic maar toch wel zeer comic-related.

Spider-Man op PS4 is zowat het eerste game ooit dat echt het comic-gevoel kan oproepen. Sinds de release ben ik er in toenemende mate aan verslaafd. 

Het slingeren door New York komt recht uit de comics en uit de films. Het voelt allemaal heel vlot en natuurlijk aan, de superschurken zijn gedaan met respect voor hun comic-achtergronden. Het verhaal is origineel een heeft niets te maken met bestaande story-lines en de films. 

Een gimmick is de foto-mode waarin je covers kan maken van je eigen comic.

Wat mij betreft een dikke aanrader dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Ambreville zei:

Niet echt een comic maar toch wel zeer comic-related.

Spider-Man op PS4 is zowat het eerste game ooit dat echt het comic-gevoel kan oproepen. Sinds de release ben ik er in toenemende mate aan verslaafd. 

Het slingeren door New York komt recht uit de comics en uit de films. Het voelt allemaal heel vlot en natuurlijk aan, de superschurken zijn gedaan met respect voor hun comic-achtergronden. Het verhaal is origineel een heeft niets te maken met bestaande story-lines en de films. 

Een gimmick is de foto-mode waarin je covers kan maken van je eigen comic.

Wat mij betreft een dikke aanrader dus.

Ik vond het vooral een korte game. Binnen 12 uur zat ik aan het einde. Weinig verrassend ook waar het plot heen ging.

Deel dit bericht

Link naar bericht

12 uur voor enkel de hoofdmissie? Dan heb je toch heel wat content laten liggen. De gevechten om de Fisk outposts, Harry's research stations etc vullen het aardig aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, Ambreville zei:

12 uur voor enkel de hoofdmissie? Dan heb je toch heel wat content laten liggen. De gevechten om de Fisk outposts, Harry's research stations etc vullen het aardig aan.

In mijn beleving vooral filler en qua verhaal voegt het weinig toe

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...