Ambreville Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Niet echt een comic maar toch wel zeer comic-related. Spider-Man op PS4 is zowat het eerste game ooit dat echt het comic-gevoel kan oproepen. Sinds de release ben ik er in toenemende mate aan verslaafd. Het slingeren door New York komt recht uit de comics en uit de films. Het voelt allemaal heel vlot en natuurlijk aan, de superschurken zijn gedaan met respect voor hun comic-achtergronden. Het verhaal is origineel een heeft niets te maken met bestaande story-lines en de films. Een gimmick is de foto-mode waarin je covers kan maken van je eigen comic. Wat mij betreft een dikke aanrader dus. Quote Link to comment
Ambreville Posted September 23, 2018 Author Share Posted September 23, 2018 12 uur voor enkel de hoofdmissie? Dan heb je toch heel wat content laten liggen. De gevechten om de Fisk outposts, Harry's research stations etc vullen het aardig aan. Quote Link to comment
cinco Posted January 24, 2021 Share Posted January 24, 2021 Op 23/9/2018 om 17:06, Ambreville zei: Spider-Man op PS4 is zowat het eerste game ooit dat echt het comic-gevoel kan oproepen. En de Arkham games? By the way, de Miles Morales game al gespeeld? Hoe is die in vergelijking met die andere Spider-Man game? Quote Link to comment
Ambreville Posted January 24, 2021 Author Share Posted January 24, 2021 Arkham even gedaan. Niet verder gegaan omdat er toen gewoonweg iets anders was. Dus niet zozeer vanwege het game. Voor Miles ben ik nog aan het wachten op mijn PS5. In augustus besteld bij Gamemania, maar tot nu toe nougaballen. Quote Link to comment
Recommended Posts