Ga naar inhoud

Fantagraphics


Recommended Posts

Fantagraphics kickstarter

 

Fantagraphics heeft cash nodig door het overlijden van Kim Thompson en het daardoor uitvallen van een groot deel van de line-up voor het voorjaar van 2014.

 

Alle boeken die volgend jaar uitkomen kun je nu alvast kopen, velen met handtekeningen van bijv. Jaime Hernandez, Gilbert Hernandez, Olivier Schrauwen, Dan Clowes, Joe Sacco, etc etc etc.

 

Help dus mee aan deze kickstarter. Fantagraphics wil $150.000 ophalen met dit project. Koop je dus regelmatig een boek van hen, doe dan mee zodat ze hun vaak unieke boeken uit kunnen blijven geven.

 

Het gaat een succes worden aangezien al 60% van het bedrag toegezegd is binnen24 uur tijd. Check het hier: http://www.kickstarter.com/projects/fantagraphicsbooks/fantagraphics-2014-spring-season-39-graphic-novels?ref=live

 

b0bc0f81cb5f06c74c8e3b090bf0da0c_large.j

eb5097e6a367a4b13c04e5b9da837d84_large.j

102438aca4ba482f1389c63302614f8d_large.j

Link naar reactie

Pravda loont zeker wel de moeite!  Ik heb ooit het geluk gehad de originele uitgave toevallig tegen te komen, en grafisch is 't echt prachtig om naar te kijken.  Wel een kind van zijn tijd, maar dat maakt het net des te boeiender!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Sowieso laat ik zo weinig mogelijk meer uit de V.S. komen dus geen kickstarter voor mij :

- Verzendingskosten van U.S. Post zijn een tijdje geleden ferm gestegen 

- Belgische post = af en toe destroyer of packages (er bestaan hier horrorfoto's van)

- Belgische douane = reken maar minimum 20 € extra

 

Hetzelfde hier, al moet ik zeggen dat als ik van Fantagraphics een pakketje krijg ik hierover geen kosten ben verschuldigd op de een of andere manier.

 

Kickstarter staat inmiddels al op $105k!!

Link naar reactie
  • 3 months later...

Love & Rockets is zeer zeker de moeite. Met de huidige paperbacks is het ook nog eens een stuk overzichtelijker dan het ooit was. Gilberts "hartbreak Soup" is verzameld in 3 TPB's en Jaime's "Locas" in 5. Er is ook nog een TPB met losse verhalen van beide die niet in deze verhaallijnen vallen (en van de derde broer, Mario).

Heartbreak Soup is vanaf het begin meteen erg goed. Locas heeft even nodig om op gang te komen maar is daarna geweldig,

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...