Ga naar inhoud

Amoras Signeersessie In Delft 16-11-2013


Diogenes

Recommended Posts

Charel & Marc signeren langer, indien mogelijk........ Gisteravond bij Wonderland Hasselt waren beiden heel mooi op tijd en ze zijn gelijk begonnen. Mag zeggen dat Charel heel wat pareltjes in zijn gekende stijl heeft afgeleverd. We mogen niet vergeten dat alles "geregeld" wordt door SU/WPG c.q. die machine die ze er achter hebben gezet.

Was een jongen en een meisje (met een schitterend reclamejasje) die tal van attributen bij hadden en poogden de zaak te regelen echter Rigo (Wonderland) had alles al tot in de puntjes verzorgd; zelfs de muziek was aangepast....

Als ze 2 signeersessies op 1 dag, zal de eerste signeersessie op tijd worden afgebroken om op tijd te zijn bij de volgende afspraak. Mocht je in de gelegenheid zijn dan durf ik dit wel aan te bevelen. O ja, Marc signeert ook naar hartelus ;) Zowel Biebel als Amoras2047, heb zelf een Wiske in Biebel-stijl. :)

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Ben hier vandaag geweest. Door een vergissing van mijn kant was ik er tegen 13.00u pas, terwijl de signeersessie van 12.00u tot 13.00u zou zijn. Bij vrijwel alle mensen die toen nog voor me stonden (zo'n 30 mensen) tekende hij een hoofdje. Maar bij mij tekende hij een vrij uitgebreide Suske. Dit omdat ik laatste in de rij was zei hij. Het verliep vrij snel en de mannen maakte graag een praatje. Ze waren dan ook erg vriendelijk en hadden ook een goede humor, gezien de droge opmerkingen ze zo nu en dan maakten.

 

image-3.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...