Ga naar inhoud

Bouncer Blij Glénat


Jason Fly

Recommended Posts

Hey,

 

Ik verblijf sinds enkele maanden in het buitenland.

Omdat dit land niet meteen affiniteit heeft met strips moet ik het qua info doen met enkel stripspeciaalzaak.be en sporadische bezoekjes aan dit forum, wanneer ik de tijd vind. Vandaar dat ik hier zo weinig meer te vinden ben. :(

 

Ik denk eraan Bouncer aan te schaffen en zou er graag wat info over hebben. Kan iemand me vertellen of er nieuwe uitgave plannen zijn? Ik bedoel, nu Bouncer sinds deel 8 bij Glénat vertaald wordt, zijn er ook plannen om de eerste zeven delen opnieuw uit te geven onder Glénat?

 

Dank! 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

vreemd. Toevallig zag ik een paar bouncers HC op de beurs van Valkenswaard voor een veel hoger bedrag gaan dan die 5 euro. Misschien dat ze nu gedumpt worden om bij een nieuwe uitgeverij te komen? (hoop doet leven :) )

 

Vorig jaar in parijs nog getwijfeld om de integrales mee te nemen, maar het vakantiebudget was op en de pinautomaat was te ver lopen :)

 

ik vind dat een zeer goeie reeks, maar ik kan de kritiek van Maarten ook wel begrijpen. De tekeningen zijn groezelig. Maar dat stoorde me niet toen ik de reeks las. Het verhaal spreekt me wel aan.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...