linthout Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 Ik heb wat origineeltjes die ik kan aanbieden voor 100 euro (per stuk) Ze zijn ingekleurd door mijn assistente. Ze zijn ook altijd te ruil voor zeldzame oude strips of uiterst zeldzame tijdschriften zoals Bimbo, Heroic , Jeep, enz... Er staat er ook eentje op Bobbeldoes, maar dat komt niet van mij want er staat een extra nulletje achter de prijs. Mocht iemand interesse hebben, me graag persoonlijk contacteren. Ashelon, AHMO, lukoste and 1 other 2 1 1 Link to comment
Filliberke Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 zou je wat foto's kunnen laten zien rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
linthout Posted December 3, 2023 Author Share Posted December 3, 2023 Ik heb je een berichtje gestuurd. W Link to comment
Pollock Posted December 4, 2023 Share Posted December 4, 2023 Kan je ook naar mij een bericht sturen? Link to comment
Jason Fly Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 Op 30/11/2023 om 21:01, linthout zei: Ik heb wat origineeltjes die ik kan aanbieden voor 100 euro (per stuk) Ze zijn ingekleurd door mijn assistente. Ze zijn ook altijd te ruil voor zeldzame oude strips of uiterst zeldzame tijdschriften zoals Bimbo, Heroic , Jeep, enz... Er staat er ook eentje op Bobbeldoes, maar dat komt niet van mij want er staat een extra nulletje achter de prijs. Mocht iemand interesse hebben, me graag persoonlijk contacteren. Graag ook een berichtje... Dank Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Aloys Oosterwijk Posted December 6, 2023 Share Posted December 6, 2023 Beste Willy, ik heb je een PM verstuurd. Wie wil er nu geen prachtige plaat van jou aan de muur? Link to comment
linthout Posted December 18, 2023 Author Share Posted December 18, 2023 OP 2dehands staat momenteel een tekening van Cesar te koop. Voor alle duidelijkheid : die is niet van mijn hand. De tekening die te koop stond/staat voor 1000 euro is wel van mijn hand. Link to comment
linthout Posted December 19, 2023 Author Share Posted December 19, 2023 Ik ben aan een aantal extreem zeldzame tijdschriften geraakt dankzij jullie. Ook een prachtige puzzel van Dumbo! Heel blij mee. Mag slotje op. Link to comment
Recommended Posts