Filliberke Posted January 5 Share Posted January 5 is deze site betrouwbaar http://www.originelen-vandersteen.be/ ik heb zo mijn twijfels want ik zie geen foto's en de prijzen liggen erg laag Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
Ambreville Posted January 5 Share Posted January 5 Zonder foto's kan je niet veel en kan je zeker niets kopen op een veilige manier. Het is blijkbaar iemand van St. Niklaas. Mocht je interesse hebben zou ik dan zeker ter plaatse gaan. De prijzen liggen wel erg laag, maar het kan bv. een spoedverkoop zijn bij scheiding, sterfgeval,... Quote Link to comment
Filliberke Posted January 5 Author Share Posted January 5 merci voor de tip Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
Ambreville Posted January 5 Share Posted January 5 Bart Van Acker. Doet blijkbaar ook in munten, postzegels en afrikaanse kunst. Heeft meegedaan aan een VTM-programma (Rijker dan je denkt). Quote Link to comment
Ambreville Posted January 5 Share Posted January 5 en contactpersoon van een bar in Litouwen denk ik (.lt). Quote Link to comment
Filliberke Posted January 5 Author Share Posted January 5 okey,als het zeker is dat het die man is zal ik misschien nog eens iets aanschaffen via de site. Quote rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
cinco Posted January 5 Share Posted January 5 Die man zal blij zijn als hij zijn naam googelt en hier zijn leven samengevat vindt. Quote Link to comment
fazerco Posted January 6 Share Posted January 6 Geen veilige verbinding, zie je in de balk met het internetadres staan. Copyright onder op de site 2014? Die worden normaal gesproken elk jaar geüpdatet zodat je weet dat de site update. Quote Link to comment
Recommended Posts