Ga naar inhoud

Wie helpt me met deze Ferry-plaat?


Recommended Posts

Ik wil deze plaat van Ferry binnenkort ter veiling aanbieden. Ik heb 'm altijd heel strak gevonden, met die hele doordachte tekeningen, speciale kaders rond de tekeningen en ook speciale tekst'ballonnen'. Maar het is tijd voor wat anders. Wat ik wil weten en niet meer weet is welk album het was. Wie helpt? Veel dank.

ferry 2.jpg

Link naar reactie
10 hours ago, P3TJQ said:

Dus je hebt allemaal pagina's gekocht in het verleden van tekenaars, maar je weet niet uit welke verhalen de pagina's komen.

Vreemd....

 

Dat hoeft op zich toch niet vreemd te zijn. Ik heb ook verschillende pagina's waarvan ik momenteel zelfs niet meer weet door wie ze getekend zijn, laat staan uit welke strip ze komen, omdat ik ze indertijd gekocht heb gewoon omdat ik ze mooi vond en ik nooit genoteerd heb van wie, uit welke strip, ...

Link naar reactie

Dankje wel. Zo werkt het voor mij ook. Een striptekening koop of omdat je van een album houdt of omdat je de tekenaar fantastisch vindt. Zoals in dit geval. Ik heb de plaat netjes ingekaderd en aan de muur gehangen. Top van genoten.

 

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor een antwoord :).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...