Kelle Posted March 19, 2024 Posted March 19, 2024 Alle strips zijn in absolute nieuwstaat tenzij anders vermeld. Opsturen doe ik liever niet maar vanaf € 100 breng ik ze gratis binnen België; vanaf € 150 rij ik ook naar Nederland. Deze lijst zal nog verder aangevuld worden! Geef gerust een seintje als je extra foto's of info wenst. Robbedoes en Kwabbernooit door Franquin: hardcover integrales met linnen rug (complete reeks van 11 delen). Delen 3-11 zitten nog in de folie! € 200 De meesters van de gerst: hardcover integrales (complete reeks van 2 delen). Beide delen zitten nog in de folie! € 60 Over de grenzen van de tijd... hardcover integrale (compleet). € 30 Shi: eerste 3 delen in hardcover. € 40 Tyler Cross: eerste 3 delen in hardcover. € 40 VERKOCHT Quote
lukoste Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Welke gelukzak heeft Tyler Cross opgepikt aan €40? Quote
$tripofiel Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 58 minuten geleden, lukoste zei: Welke gelukzak heeft Tyler Cross opgepikt aan €40? Zo goed misschien? Quote
Recommended Posts