cinco Posted May 13, 2024 Posted May 13, 2024 Ik was een lego-kind, maar heb eens voor één of andere communie een Playmobil-ruimteschip gekregen. De losse stukken waren moeilijker om aan te brengen bij Playmobil dan bij Lego, maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Misschien kwam het gewoon doordat ik ander materiaal gewoon was. cartoonesk 1 Quote
WILCO Posted May 13, 2024 Posted May 13, 2024 Ik was ook een Lego-kind (Riddertijd). Enkele jaren geleden heb ik al mijn sets nog eens in elkaar gestoken voor mijn kinderen. Met Playmobil heb ik weinig gespeeld. Ik herinner me wel dat ik deze vissersboot had (waarvan ik de romp met groene stift had gekleurd). Verder heb ik ook nog gespeeld met een Playmobil-jongetje met bruin haar, een blauwe romp en witte benen. Geen idee van welke set dat ventje was. Quote
cartoonesk Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Ik vond Playmobil leuker dan Lego, omdat we dan meteen konden spelen i.p.v. eerst dingetjes te bouwen. Ik had een auto (vergelijkbaar met de foto hieronder), een sheriff's office (zie afbeelding) en allerlei cowboys en indianen (vergelijkbaar met de foto hieronder). Ik had een lp van The Village People en speelde dat na met Playmobil, want ik had een politie-agent, een cowboy, een indiaan, etc. Ook herinner ik me dat ik The A-Team naspeelde. Quote
cartoonesk Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Deze had ik niet maar ik kwam deze grappige foto van een scène uit Le Gendarme de Saint Tropez eens tegen. Quote
Recommended Posts