Ga naar inhoud

Gratis comic event "Middle Of Nowhere" 8 juni 2024


Recommended Posts

COMICS IN THE MIDDLE OF NOWHERE

 

441450746_1009151324551974_6965148314570619664_n.thumb.jpg.0630dbd575e5b38dc11b4d9393daedad.jpg

 

Quote

 

8 Juni is het zover! Een 100% comics related event! En ja een GRATIS event!!

Het wordt een geweldige dag vol met comics, gezelligheid en natuurlijk lekker eten en drinken.
Activiteiten:
- Workshop Clean and Press
- Demo CLZ door CLZ crew
- Verkoop of ruil je eigen comics! (Comics From the Trunk)
- Statue stand met comic related statues
- NL comic stand met heel veel NL comics
- Shortbox Comics stand met losse comics en comic sets!
- een schrijver van US Comics is aanwezig en hij kan je alles vertellen over hoe je comics published en maakt: Richard Boom van o.a. Sisterhood

 

RUIL EN VERKOOP JOUW COMICS: COMICS FROM THE TRUNK
We hebben een terrein gereserveerd waar 50 comic liefhebbers hun eigen comics kunnen verkopen. En dat vanuit hun eigen kofferbak!

RESERVEER JOUW GRATIS TICKETS VIA DE WEBSHOP

 

 

https://www.shortboxcomics.nl/blogs/news/8-juni-kom-je-ook-naar-comics-in-the-middle-of-nowhere

 

 

Zelf neem ik natuurlijk al mijn Sisterhood-comics en strips mee.
En ik heb nog 100-en comics en tpb's en hc's die ik mee zal nemen tegen dumpprijzen!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nou... het was geweldig eigenlijk! Kleinschalig, dat zeker. Maar het wordt vanzelf groter.

Allemaal eensgezinden die binnen maar voornamelijk buiten, gezelligheid en broederschap uitstraalden!

 

Zie hier een afterparty-idee

https://www.shortboxcomics.nl/blogs/news/a-recap-of-comics-in-the-middle-of-nowhere-2024?

 

De charme van dit event, was toch wel de insteek van vriendschappelijkheid en kleinschaligheid.

Op naar volgend jaar!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...