Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Ook niet, helaas, maar 'k zal die precies eens moeten zien, die Excision, ;)

 

We zitten nu in het genre "musical", hum (laat je daar dus niet teveel door misleiden). Het kleurenpalet is meer een hulp denk ik, want heel typisch voor de film.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Oei, zou ik het nog een derde keer proberen want zo raken we geen filmische meter verder natuurlijk?

Als dit niet lukt mag iemand anders even hoor...

 

't Is overigens wel weer met een linkje wegens te lui om het op de andere manier te doen, :P

 

welt_am_draht.jpg

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Heb ik nu zo'n vreemde smaak??? Misschien daarom net dat ik al jaren alleen naar de cinema moet, en er meestal ook bijna niemand anders in de zaal zit :P

 

De film hierboven is echt wel van een zeer gekend iemand, en we schrijven 1973... hoewel, eigenlijk ook weer niet, want het betreft hier toch wel een scifi klassieker hoor. ;)

 

Vorige films waren overigens:

- Johanna van Kornel Mundruczo, een Hongaars pareltje van de man die enkele jaren later Delta maakte, waarvan het plaatje met de broer en zus (die iets te veel liefde en leed zullen delen).

- Stellet Licht van Carlos Reygadas, die toch best al wel enkele knappe films op z'n naam heeft naast deze (Battala en el Cielo, Japon)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Het hoofdpersonage is een meisje dat iets leuks doet met een pianosnaar en ze kan zelfs blijven doorpraten met een gebroken nek.

 

De Engelse en Japanse titel van de film spreek je op (bijna) dezelfde manier uit en betekenen krak hetzelfde. De vertaling in het nederlands van die titel scheelt maar 2 letters met de Engelse naam.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...