Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Maar allez, 't is een film van een bekend iemand hoor, naar wie de tip rechtstreeks leidt. ;) De film zelf is wel, toegegeven, heel erg atypisch voor de regisseur, maar wat mij betreft zijn beste werk. Jammer genoeg erg moeilijk te vinden op dvd,... tenzij in een box, dus misschien vandaar niet zo bekend? Ik zag hem ooit op arte, en was er behoorlijk door gepassioneerd.

 

Zoeken maar, laat wiki en google hun werk doen! :P

 

En vergeet de tweede onbedoelde tip van spock niet! ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

En jawel, 't is aan u, Stuvio! :)

 

Inderdaad een geweldige film, al vond de meerderheid van de zaal dat destijds niet. Toen de scène aanvatte waar gedurende enige tijd een lege cinemazaal wordt getoond, hoorde ik overal geroezemoes in de zaal, met uiteindelijk heel wat bezoekers die de zaal jammerend verlieten. Ik vond dat toen subliem, een film die zich niet langer afspeelde op het witte doek, maar in de zaal zelf. Ik vraag me nu wel al jaren af of dat nu de intentie was, of niet. In elk geval, deze uitleg was ik Koen nog schuldig. ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ik zat op kot bij een kunstenstuderende homo die dit soort dingen ook geweldig vond. Vaak toonde hij me iets ongelooflijk slechts, maar soms zat'r iets goed bij. Waaronder dit ding. Lang geleden. Misschien koop ik hem. :D

 

Is die te vinden op dvd? 'k Zou hem best ook nog eens willen bekijken, al kan ik mijn ervaring zelf enkel in een zaal overdoen natuurlijk. ;)

 

Voor de nieuwe opgave moet ik passen precies.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...