Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Herinneren jullie nog een, achteraf gezien, afgrijselijke sitcom die ze op VT4 kapotherhaald hebben?

Het volgde een familie waarbij de man zijn vrouw kwijt raakte en dan maar een tweederangs fonzie en lullige comedian vraagt om hem te helpen met het opvoeden van zijn dochters. Eén van die dochters had als cathlines: "You got it, dude!", "You're in big trouble, mister!", en "No way, José!".

Die dochter werd gespeeld door een tweeling. De actrice uit de film die je moet raden heeft een intieme band met die tweeling (en kan gelukkig wel acteren).

Grr. Argh.

Link naar reactie

Wikipedia bracht me zo op het antwoord, maar ik kende de film niet dus misschien geldt het antwoord dan niet en laat ik de eer aan iemand anders.

 

Zo niet, dit zou 't moeten zijn:

 

 

 

 

 

SPOILER!!!!!

Silent House

SPOILER!!!!!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Kunnen we niet gewoon stoppen met heel dat,"ik weet het antwoord en wil het niet zeggen maar eigenlijk wil ik het wel zeggen"?

Als ik me niet vergis heeft Donnie hier zelf ookal gezegd dat je niet vals speelt als je google gebruikt bij een tip, het gaat om dat je de link moet kunnen leggen

Zoals ik al wel vaker aangaf... als overdag werkende en 's avonds vaak studerende mens lees ik echt niet alles hoor wat hier gepost wordt, onmogelijk, dus ook heel die discussie heb ik niet gevolgd. Ik had wel al weet van het opzoeken van foto's (al weet ik zelf niet hoe) en dat dat uiteraard niet kon. Misschien toch nuttig om de "spelregels", als die er al zijn, even in de eerste post of zo toe te voegen, zo kan ook ik (en anderen) weer volgen?

 

En voor straf moeten jullie nu tot na mijn middageten wachten voor een nieuwe opgave! :P En honger dat ik heb...

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...