Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Imajica ik vind jou reactie overdreven en schofferend. Ik had al gezegd dat het enkel mijn mening is en dat veel mensen mij ouderwets vinden. Laat het daar dan bij! Ik geef mijn eerlijke mening en jij repliceert door beledigende dingen te posten! Dat vind ik onbehoorlijk en een forum als de reep onwaardig. Ik ben het bovendien meer dan zat dat mensen mij overgevoelig noemen als ik de dingen gewoon fatsoenlijk wil houden. Ik sta voor bepaalde principes en daar kun je het helemaal niet mee eens zijn maar hou op met mij overgevoelig noemen.

 

Toch nog een aantal opmerkingen omdat ik nu éénmaal zo stom ben om erop in te gaan.

 

Die gifs en babes draad volg ik niet dus daar kan ik niks over zeggen. Wel denk ik dat van alle stills en gifs je een andere had kunnen kiezen. En natuurlijk heb ik de film niet gezien anders had ik wel het antwoord gepost. En 7,6 is niet bijster hoog. Het is net bovengemiddeld maar afgaand op de rating kun je het geen meesterwerk noemen. (let wel ik heb een hoop moois gezien met een stuk lagere imdb rating)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...