Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Neen (zelfs niet eens gezien), dat kruis zit zo in mij geheugen gegrift. Er loopt dan op een bepaald moment bloed uit die bol in het midden.

Bovendien is de belichting ook erg herkenbaar voor mij.

Als je films op een jonge leeftijd ziet dan heeft dat een ongelooflijke impact op je, heb ik al willen merken...

 

Next:

 

post-48-0-76615300-1362324300_thumb.jpg

Grr. Argh.

Link naar reactie

Als je films op een jonge leeftijd ziet dan heeft dat een ongelooflijke impact op je, heb ik al willen merken...

 

Idd. Heb toen ik negen was voor het eerst The Name of the Rose gezien. Zat de helft van de tijd achter de bank maar was nog nooit zo geboeid geweest door een film. Zal ik denk ik nooit vergeten. Nu is The Name of the Rose natuurlijk ook wel een vrij onvergetelijke film maar toch

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Een Ingmar Bergman film volgens mij, dinges, kom.. de grote stilte in het Nederlands. De originele titel moet ik Googlen.

 

Edit: Tystnaden

Die was in elk geval correct, maar blijkbaar wordt er niet meer gewacht op de jury, :P

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Threads

 

Kudos voor het niet noemen van The Day After. :) Beide films gaan over hetzelfde, maar The Day After is Amerikaans en Threads is Brits. De meeste mensen kennen The Day After beter dan Threads.

 

De laatste scene in Threads blijft schokkend.

 

Excuus aan Stilte voor het passeren van de jury :)

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...