Ga naar inhoud

Previews


niemand

Recommended Posts

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wat een mooie lijst boeken weer in de previews...

 

Voor mij denk ik het volgende:

 

Dark Horse

- MIND MGMT HC VOL 04 MAGICIAN

- NEW YORK FOUR DARK HORSE ED TP

- VEIL HC

 

DC/Vertigo

- WAKE HC

- UNWRITTEN TP VOL 10 WAR STORIES

 

Image

- MANHATTAN PROJECTS HC VOL 01

 

Drawn & Quarterly

- BUMPERHEAD HC

 

Humanoids

- BARBARELLA DLX ED SUPER OVERSIZED HC

- BRAMBLE DLX ED HC

 

NBM

- BEAUTY HC

- MISS DONT TOUCH ME OMNIBUS HC

 

Pantheon

- CHARLES BURNS SUGAR SKULL GN

- SHOPLIFTER HC

Link naar reactie

Voor mij :

 

Dark Horse : Veil HC

 

DC/Vertigo :

Batman vol. 4 : Year One – Secret City TP

Wonder Woman vol. 4 : War TP

 

 

IDW :

The X-Files Classics : Season One, vol. 1 HC

Star Trek Vol. 8 TP

 

Image :

East of West vol. 3 : There is no Us TP

Fatale vol. 5 : Curse the Demon TP

Southern Bastards vol. 1 : Here was a Man TP

The Walking Dead Book 10 HC

 

Marvel : Moon Knight vol. 1 : From the Dead TP

 

Avatar :

Über vol. 2 TP

Gravel vol. 4 : Combat Magician TP

 

 

Gewist wegens al een te lange lijst : Neil Gaimans The Last Temptation HC (heb de cd van Alice Cooper toch niet, en ook... Cooper ? ), The New York Four TP (Wood interesseert me steeds minder), America's Got Powers, The Wake HC (wachten op SC) en enkele Marvel TP's... Image...

Link naar reactie

Boom : ik koop al sinds eind de jaren 90 enkel nog TP's en HC's. Al mijn singles zijn zelfs verkocht.

 

Koen : ja, zucht, Image... Ook America's Got Powers heb ik gewist van mijn lijstje...

Ah wat, als er dan eens een week niks uitgekomen is, dan zit er altijd nog wel iets bij Image om te kopen. ;)

Link naar reactie

Ik heb er toch enkele waarvan de bladeren los kwamen.  De eerste volume van Elephantmen in HC alsook de bundels van Quinlan Vos (Twilight – Darkness – Rite of Passage ).  Maar dat zijn voorlopig de eerste uitzonderingen op ettelijke honderden bundels.

 

Ja die ouwe Star Wars bundels hadden daar wel problemen mee.

 

Is die HC van elephantmen niet genaaid ? :e010:

Dan betaal je voor een HC, met véél te dik papier, en dan is dat niet genaaid.

 

Dat heb je met tweederangs reeksjes. ;):P

Link naar reactie

bestelt er nog wel iemand losse comics, vraag ik me af?

Ik schaf me ongeveer alles van Valiant (momenteel nog) in singles aan. Harbinger in HC is wel een mogelijkheid, en misschien schakel ik voor de hele lijn wel naar TP over, maar momenteel koop ik die met plezier zo.

Af en toe komt er hier en daar wel nog iets los bij, maar steeds minder (DHP is daarop dan weer een uitzondering).

Bij Marvel koop ik Wolverine los, omdat hij mijn eerste comics-wife is  :e005: ook al heb ik spijt van een resem van die Dark Wolverine nonsens (Daken kunnen ze maar beter doder dan Uncle Ben laten) en nu hij zelf sterft (in de meest origineel getitelde reeks ooit, om nog niet te spreken van duur!) zal dat misschien ook even ophouden. Erg genoeg hoop ik dat zelfs een beetje, want de laatste tijd was't een beetje dunnetjes geworden.

Bij de reboot ga ik misschien ook wel TP? We zien wel.

Link naar reactie

Ik heb er toch enkele waarvan de bladeren los kwamen.  De eerste volume van Elephantmen in HC alsook de bundels van Quinlan Vos (Twilight – Darkness – Rite of Passage ).  Maar dat zijn voorlopig de eerste uitzonderingen op ettelijke honderden bundels.

Veel Marvel TPs hebben we de tendens om aan de eerste pagina wat losser te komen bij een eerste lezing. Dat doen (recente) DH bundels bijv. totaal niet.

Ik vraag me bij die Marvels wel af na hoeveel jaar ze der alsnog de brui aan geven...

 

 

Ja die ouwe Star Wars bundels hadden daar wel problemen mee.

 

Is die HC van elephantmen niet genaaid ? :e010:

Dan betaal je voor een HC, met véél te dik papier, en dan is dat niet genaaid.

 

Dat heb je met tweederangs reeksjes. ;):P

 

Je zou nog versteld staan hoeveel HCs niet genaaid zijn, van strips tot comics.

Die nieuwe Marvel Now HCs zijn goe, maar zeker niet genaaid.

Link naar reactie

Ik zat van de week de John Carter TPB van Marvel (die ze in een vreemd klein formaat uitbrengen) te lezen en de complete bladeren kwamen eruit!

Was wel in 1 pak (dus enkel de bladeren die als pak van de cover los kwam) dus die heb ik zelf nog gelijmd.

Maar niet leuk!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik zat van de week de John Carter TPB van Marvel (die ze in een vreemd klein formaat uitbrengen) te lezen en de complete bladeren kwamen eruit!

Was wel in 1 pak (dus enkel de bladeren die als pak van de cover los kwam) dus die heb ik zelf nog gelijmd.

Maar niet leuk!

Van bij cheap? Ik heb die ook, maar nog niet gelezen...

Link naar reactie

ja. Al kan je die comics ook elders kopen met dezelfde problemen, neem ik aan.

Andere pocket had het trouwens niet!

 

Ben ook benieuwd hoe de Skotty Young OZZZ serie dan gaat, want ook die zijn allemaal zo klein (behalve TPB #1 die weer normaal is... ergerlijk!!)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...