Johan Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Het schijnt een nieuwe trend te zijn. En neen het hoeven geen "aangebrande" tekeningen te zijn... Quote
TomP Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Ik zou het zonde vinden om zoiets te lijf gaan met wat kleurpotloden :c Quote
linthout Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Ik zou het zonde vinden om zoiets te kopen! Quote
Safetyboy Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Mijn kinderen hebben deze dubbel - vind ik wel leuk om in 'mee te kleuren'...: Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.
Deweb Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Gisteren in mijn handen gehad. Best grappig, maar ik vind de boeken van Keri Smith leuker. Quote
Waldorf Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Voor mensen met teveel vrije tijd. Painting by numbers. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Hounddog Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Volwassenen met talent en tijd kunnen zich hier aan melden: http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/1603-olympus-inkleurder-mv-met-talent-gezocht/ Quote
Recommended Posts