Ga naar inhoud

Murena Vervolgt


Gast Kontiki

Recommended Posts

Door ziekte kom ik er niet toe om donderdag een update te presenteren, maar ik voorzie een zeer uitgebreide update op zaterdag. In plaats van in mijn bed te kruipen, kon ik het niet laten om daar nu al aan te werken. Een lang artikel over Largo Winch deel 19, 20, 21 en 22 is net af. Verder kwam ik uit bij het nieuws dat de reeks Murena vervolgt! Jean Dufaux kan er zich momenteel nog steeds niet toe bewegen het vervolg te schrijven, maar in 2015 wellicht wel.

Naar de nieuwe tekenaar hebben we het raden. Volgens de omschrijving gaat het om "een Italiaanse tekenaar die al ervaring heeft met en vertrouwd is met de antieke oudheid". Een pronostiekje? Ricardo Federici misschien?

Link naar reactie

Als Federici het wordt dan blijft het teken c.q beeldmateriaal in ieder geval op hoog nivo. Ik zat zelf ook aan Theo Caneschi te denken maar besef direct dat De Verschrikkelijke Paus zich volgens mij niet in de Antieke Oudheid afspeelt.

De albums van Federici toch ook niet direct?

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie
  • 1 month later...

Net met Théo Caneschi zelf gechat om één en ander uit te klaren.  Hij gaf toe dat er contact met Dufaux is maar dat hij nog niet definitief heeft toegezegd.  Momenteel werkt hij aan deel 6 van 'De Lemen Troon' en volgend jaar werkt hij sowieso deel 4  van 'De Verschrikkelijke Paus' nog af.  Daarna ziet hij wel of 'Murena' zijn volgende project wordt.  Hij zegt dat Dufaux nog met andere tekenaars in gesprek is momenteel.  Wordt dus vervolgd...

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
  • 5 months later...

Dargaud en Ballon media plaatsten zonet een foto van Theo Caneschi's Murena-werkzaamheden op Facebook. 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 1 month later...

Een nieuwe foto van Theo Caneschi's Murena op de Facebookpagina van Dargaud en Ballon Media.

10434353_10153319391172110_7994911958072

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...