mojo Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Ik ben op zoek naar een app om mijn reeksen te kunnen beheren die ik in single issues volg. Het handigste zou zijn eentje waar ik een reeks kan aanduiden, de verschijningsdata vd nieuwe deeltjes wordt opgehaald en die me een bericht geeft wanneer een issue v mijn pullist is verschenen. Bestaat zo'n app? Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Bonte Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Je hebt Comiccollectorlive, Collectorz en Comic Base maar je moet goed afwegen welk product je pakt want overschakelen van de ene naar de andere is verre van makkelijk. Hier heeft iemand op z'n blog een vergelijking gemaakt maar ik kon niet direct vinden of je ook push notificaties krijgt bij nieuwe issues. http://www.collectorz.com/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=24339 Quote Link to comment
Spawn999 Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Ik ken alleen collectorz maar dat is iets voor de verzameling....ik denk niet dat een app bestaat die de verschijningsdatum van de volgende issue kan ophalen. Quote Tumblr Link to comment
mojo Posted May 27, 2015 Author Share Posted May 27, 2015 Momenteel gebruik ik comic book day om mijn series te volgen, maar die update enkel wanneer er een nieuw deel is verschenen en is de dag van verschijnen zelf zelden up to date (maar kan ook te maken hebben met het tijdsverschil met Amerika). Je kan ook niet zien wanneer het volgende deel gepland staat. Dat moet ik altijd online gaan opzoeken, wat ik nogal vervelend en tijdrovend vind omdat die releasedata al eens durven veranderen. Het is zeker werkbaar, maar ik had gehoopt op een gemakkelijkere app. Voordeel is wel dat die vrij simpel in gebruik is en niet al te veel franjes heeft. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Recommended Posts