Ga naar inhoud

Comic Apps


Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een app om mijn reeksen te kunnen beheren die ik in single issues volg. Het handigste zou zijn eentje waar ik een reeks kan aanduiden, de verschijningsdata vd nieuwe deeltjes wordt opgehaald en die me een bericht geeft wanneer een issue v mijn pullist is verschenen. Bestaat zo'n app?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Momenteel gebruik ik comic book day om mijn series te volgen, maar die update enkel wanneer er een nieuw deel is verschenen en is de dag van verschijnen zelf zelden up to date (maar kan ook te maken hebben met het tijdsverschil met Amerika). Je kan ook niet zien wanneer het volgende deel gepland staat. Dat moet ik altijd online gaan opzoeken, wat ik nogal vervelend en tijdrovend vind omdat die releasedata al eens durven veranderen. Het is zeker werkbaar, maar ik had gehoopt op een gemakkelijkere app.

 

Voordeel is wel dat die vrij simpel in gebruik is en niet al te veel franjes heeft.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...