Ga naar inhoud

Hellblazer


Recommended Posts

Weet je, we laten ons allemaal teveel meedrijven door de waan van de dag. Another new best thing. Maar we vergeten teveel de klassiekers. Ik ben al een hele tijd de new prints van Hellblazer aan het volgen, tpb 10 is de meest recente. Het verhaal zit zowat op een derde (!) en eigenlijk verslaat het 99% van al het materiaal dat nieuw uitkomt. Superieur.

Link naar reactie

Ik hou het voorlopig bij mijn ouwe trades. Als ik eens veel tijd en veel goesting heb, zal ik de gaten opvullen met die nieuwe bundelingen.

Maar die ouwe bundels hebben emotionele waarde. Ik ben bijna tegelijkertijd met Preacher en Hellblazer begonnen in '99, en toen definitief verslingerd geraakt aan comics (ten nadele van strips). :) Dus die worden niet vervangen.

Link naar reactie

Ik was ook begonnen met die bundelingen (pas vanaf Ennis), maar ik heb het moeilijk met die tekeningen/inkleuring. Die storen me de hele tijd waardoor ik het nogal snel opzij leg. Ik heb trouwens hetzelfde prob met Sandman en het schrikt me ook af om aan Preacher te beginnen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik ben iemand die me heel makkelijk over tekeningen kan zetten, als het verhaal me meezuigt, vergeet ik dat snel.

Niet dat ik de tekeningen van Hellblazer lelijk vindt, ik zie ook wel dat de kleuren nuance missen, maar het stoort me bij het lezen niet, gewoon omdat ik het makkelijk in zijn tijdskader kan zien en vooral omdat het verhaal zo steengoed is.

 

Het lukt me niet altijd hoor, de tekenstijl van Morning glories bijvoorbeeld, dàt vond ik storend, maar dat verhaal is ook een sof, imho.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...