Ga naar inhoud

Aangekondigd


Timhardt

Recommended Posts

Twee kleppers die potten gaat breken:

 

goodnight pupun, al jarenlang online een van de allerpopulairste reeksen onder volwassen lezers, van dezelfde schrijfster als solanin.

Oyasumi_Punpun_v02_090-091.png

 

 

oyasumi-punpun-manga-inio-asano.jpg

 

 

en I am a hero, door velen het beste zombieverhaal ooit genoemd, beter dan WD, superrealistisch

 

i-am-a-hero-5108509.jpg

i_am_a_hero___wallpaper__by_thunex-d6jud

01269000101_G.jpg

 

 

 

allemaal in 2016 te verschijnen, ik maak alvast plaats voor deze 2 kleppers.

 

Nu nog vertalingen/heruitgaves van

Yokohama Kaidashi Kikou

Mushishi

Historie

en homunculus

 

en ik ga alleen maar gelukkiger worden :)

 

en dan vergeet ik dat planetes al voor dit najaar is, het kan niet op!

Link naar reactie

Ik dacht dat Amerika Frankrijk wat aan het bijbenen was maar als je dan ziet hoelang deze titels al beschikbaar zijn in het Frans moet ik dat toch misschien bijstellen ;) Punpun is héél sterk, maar I am a Hero wordt toch wat langdradig na verloop van tijd.

Dat is wel zo, ik ben steeds jaloers als ik zie naar het franse aanbod, mijn frans is daar helaas niet goed genoeg voor. Ik las van beide reeksen een 15 tal hoofdstukken en was meteen getriggerd voor ik ze echt koop lees ik nog een stukje verder. Het doet me plezier dat er zoveel wordt opgepikt, momenteel a silent voice op papier aan het lezen, ook zo'n nieuwe titel en dat is fantastisch goed.

Link naar reactie
  • 9 months later...

En alweer is een topper aangekondigd.

 

BLAME van Nihei, lang totaal uitverkocht, maar zal in herdruk in erg mooie omnibussen deze zomer weer te verkrijgen zijn.

 

Nu Knights of sidonia helemaal is afgerond (wat een knal-einde was dat zeg!) die andere reeks van Nihei.

 

U weet weer wat u moet kopen!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...