vik Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 nog niets bekend, behalve de datum, die geef ik dan ook graag mee : 11 september. Makkelijk te onthouden :-) Quote Link to comment
Martin Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Oei, nine eleven... Als dat maar goed komt, Vik. In elk geval zal die datum blijven hangen bij de kandidaat bezoekers! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
marioboon Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 Ideale datum... Quote Link to comment
vik Posted May 31, 2016 Author Share Posted May 31, 2016 Update: onze signerende tekenaars zijn bekend... signeersessies : Philippe Delzene - JOMMEKE David Audenaert – FOXY Eric Heuvel – JANUARI JONES, QUACO,... Op de beurs wordt ook de speciale luxe gereleased "Amoras 1 Suske - Artist Edition. Gelimiteerd op 300 expl ! Verder natuurlijk veel standhouders uit B & NL, kleurwedstrijd enz. Flyer volgt nog. Quote Link to comment
Morpheus Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Update: onze signerende tekenaars zijn bekend... Eric Heuvel – JESSICA JONES, QUACO,... Tenzij Eric Heuvel nog een bijbaantje in de VS heeft zal het wel January Jones zijn die hij komt signeren... :-) Quote Link to comment
vik Posted May 31, 2016 Author Share Posted May 31, 2016 haha, idd, my bad. aangepast. Hoewel, ik zijn Jessica jones wel eens willen zien! Quote Link to comment
Daan Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Nu nog even de I in een Y veranderen en klaar! Quote Link to comment
Morpheus Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 haha, idd, my bad. aangepast. Hoewel, ik zijn Jessica jones wel eens willen zien! Misschien moet je Krysten Ritter ook uitnodigen. Eric wil die vast wel signeren Quote Link to comment
vik Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 men zou zeggen "ik doe het erom om aandacht te krijgen" maar nee hoor, ik ben gewoon altijd te snel. ik pas de "y" nog aan en post de definitieve 2 flyers ! Quote Link to comment
Martin Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 De sympathiekste stripbeurs van Vlaanderen! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
bouwertje Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 De sympathiekste stripbeurs van Vlaanderen! En hoe weet ge dat dat dit de sympathiekste beurs is, doe u misschien alle beurzen in vlaanderen Quote Link to comment
Martin Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 En hoe weet ge dat dat dit de sympathiekste beurs is, doe u misschien alle beurzen in vlaanderen Niet zeuren, Bouwertje. De stripbeurs waar jij bij de organisatie betrokken bent is vast ook heel sympathiek. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
bouwertje Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Niet zeuren, Bouwertje. De stripbeurs waar jij bij de organisatie betrokken bent is vast ook heel sympathiek. Quote Link to comment
vik Posted June 29, 2016 Author Share Posted June 29, 2016 er zijn nog enkele meters terug vrijgekomen wegens een afzegging. Standhouders kunnen mij mailen :infoAThetgebrokenzwaard.be de beurs was tot hiertoe elk jaar volzet, ik wil dit uiteraard zo houden ;-) Quote Link to comment
vik Posted July 30, 2016 Author Share Posted July 30, 2016 Cover van het aankomende album! Quote Link to comment
Johan Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Is David familie van jou Vik ??? Quote Link to comment
vik Posted July 31, 2016 Author Share Posted July 31, 2016 Haha neen. al delen we wel dezelfde achternaam en wonen we 15 km van elkaar. voor de rest puur toeval! Quote Link to comment
Guest lambik Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Het gebeurt niet al te vaak dat ik op een echte stripbeurs ga staan maar nu is dat wel eens het geval. Ik zal daar een grote Willy Vandersteencollectie aanbieden. Veel nieuwstaten en bijna nieuwstaten van de eerste, tweede als derde reeks, Familie Snoek, Bessy, Plezante Circus en Vrolijke Bengels, Judy, Bessy, Jerom en Rode Ridder. Alsook een aantal krantenadvertenties uit de jaren '50 en andere snuisterijen. Allemaal welkom!!! Quote Link to comment
vik Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 nog een 10tal dagen... de kleurwedstrijd is ook officieel gelanceerd in de gemeente... volgende week plaatsen we de uren van de tekenaars. Quote Link to comment
Guest lambik Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Nog twee dagen en ik begin aldus mijn eigen collectie te verkopen. Op deze beurs. Alles net geïnventariseerd en geprijsd. En dan twijfel je weer...doe ik het wel... Moeilijk. Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Nog twee dagen en ik begin aldus mijn eigen collectie te verkopen. Op deze beurs. Alles net geïnventariseerd en geprijsd. En dan twijfel je weer...doe ik het wel... Moeilijk. Doe maar ;-) Quote Link to comment
Guest lambik Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Pfff... Je hebt dat zo lang gekoesterd en sommigen zijn echt heel mooi. Vooral de kleurboeken van Suske en Wiske. Legendarisch knap!! Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Pfff... Je hebt dat zo lang gekoesterd en sommigen zijn echt heel mooi. Vooral de kleurboeken van Suske en Wiske. Legendarisch knap!! Tut tut tut… DOEN! Quote Link to comment
devilcreator Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 wanneer start normaal de signering? Ik moet namelijk om 14u30 ten laatste op de voetbal zijn in Gent voor AA Gent en moet dus een beetje kijken of het zou lukken in de planning. Quote Link to comment
Recommended Posts