Willem II Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Hallo daar, is er iemand die de tekenaar van deze schets met autograaf herkent? mvg Willem Quote Link to comment
linthout Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Ik denk Hugoké (Hugo de Kempeneer) Quote Link to comment
Willem II Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 Misschien. Iemand nog andere suggestie? Quote Link to comment
Yan Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ik denk dat meneer Linthout het juist gezien heeft. De stijl lijkt er heel erg op. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Willem II Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Oke. Is er iemand die dan de paraaf onder de tekening kan vergelijken met ander werk van Hugo de Kempeneer? Staat die handtekening wel vaker onder diens tekeningen? Quote Link to comment
Suske Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Ik ben er quasi zeker van dat de tekening van Hugo Leyers is. In de jaren '80 stonden enkele van zijn strips in de Gazet Van Antwerpen. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Willem II Posted February 11, 2016 Author Share Posted February 11, 2016 bedankt. Met enige goede wil kun je ook "Hugo" lezen in de paraaf onder de tekening. Als iemand nog andere tekeningen vindt met dezelfde paraaf, hoor ik dat graag! Quote Link to comment
Recommended Posts