Ga naar inhoud

Foire Du Livres 2016


Martin

Recommended Posts

Flb samengevat...

 

Zeer chaotische site met onoverzichtelijke informatie.

Meestal 3 grotere stands met strips.... Rest alleen boeken (90 a 95%)

Vaak aankoop franstalig verplicht... Al kan het bij dilibel meevallen. Andere twee stands zijn strikt.

Geen nederlandstalig materiaal aanwezig.

Voordeel. Soms leuke tekenaars maar wel erg verdeeld.

 

Succes..

Link naar reactie

Ik dacht dat je die zelf mocht meenemen, maar dat je een speciaal "tamponneke" moest halen bij de ingang om te tonen dat ie al betaald was.

 

Pas op sommige uitgeverijen zoals Casterman geven enkel signeertickets als je een (Frans) album koopt.

 

Op de FLB zijn geen Nederlandstalige boeken te koop. Desondanks moet je bij de ingang op ieder boek een sticker plakken, zodat het duidelijk is dat het niet gejat is. 

 

Bij de meeste uitgevers moet je een Franstalig boek kopen, om een ticket te krijgen en een dedicace te krijgen. Casterman-Dargaud-Lombard-Dupuis werken op deze manier. 

Alleen bij Dilibel en FNAC is het een kwestie van in de rij aan te schuiven, zonder iets te kopen. 

 

Let op: de meeste tekenaars dedicaceren alleen boeken.

Link naar reactie

Ik heb reeds vernomen dat het dit jaar...

 

Nog chaotischer was

Lotingen NA verplichte aankoop

En voor diegenen met geduld en geen angst om geld uit te geven er toch mooie dedi's zijn gescoord

 

Nog chaotischer.

Op een gegeven moment wel. Voor Cyprien stond een rij mensen van ongeveer honderd meter bij de kassa en later bij de stand. En ik heb geen idee wie Cyprien nu eigenlijk is.

 

Lotingen NA verplichte aankoop

Alleen voor Parnotte moest je eerst een boek kopen en dan vervolgens hopen dat je lotje in de prijzen viel.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...