Veto Posted July 10, 2016 Share Posted July 10, 2016 Volgende week is het weer zover. Dan gaat de volgende editie van het stripfestival in Middelkerke door.Gratis toegang dit jaar en als centraal thema : de 70ste verjaardag van stripheld Lucky Luke. Welke Repers zakken er dit jaar af ? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
bouwertje Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 ikke ga 1 dagje voor de tekenaars als claus daar is voor de rest zie ik nog wel of het de moeite is Quote Link to comment
Kool Thing Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 Dezju ik moet werken als Porcel komt. en de 21ste kan ik niet :-( Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Debby Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 Zaterdag maar eens gaan kijken en hopen dat het een beetje mooi weer wordt zodat we ook nog een beetje langs de beelden kunnen lopen. Quote Link to comment
Bonte Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Kun je ergens zien wie er vandaag en morgen nog signeert? Quote Link to comment
Campesino Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Zondag was de laatste signeerdag. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Recommended Posts